Gå til innhold

Hvem liker IKKE sjokolade?

Newt32

Liker du sjokolade  

365 stemmer

1. 1. Liker du sjokolade

• - Ja
      313
    • - Nei
      39
    • - Aldrig smakt
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjokolade er så kvalmende. Jeg merker jeg begynner å få brekninger om jeg spiser 2-3biter. En bit kan gå, men jeg blir så kvalm og ekkel og dårlig. Og da smaker det ikke særlig godt heller!

Værste jeg veit er snickerskake. Dvs den ekle sjokoladekremen med de feite og salte peanøttene, BLÆÆÆ.. og ikke nok med det. Det er et tykt lag med sjokolade på toppen. Sist gang jeg spiste det spydde jeg hele natta.

Sjokolade må være noe av det værste jeg veit(av ting som kalles spiselig). Spiser heller andeføtter, egg som er lagret i gjørme, torskehode...

sjokolade :thumbdown: snickerskake :thumbdown::thumbdown:

Edit: og for å være helt ærlig; hvit sjokolade fra Ritter må være den ekleste sjokoladetypen jeg har smakt.

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

Sjokolade må være noe av det værste jeg veit(av ting som kalles spiselig). Spiser heller andeføtter, egg som er lagret i gjørme, torskehode...

5089976[/snapback]

Tull, selvfølgelig gjør du ikke det. Ikke kom med påstander du ikke står for. :D

Lenke til kommentar
dei som svarer "aldri smakt" lyger garantert, siden ALLE i norge har på ett eller annet tidspunkt smakt sjokolade.

5086622[/snapback]

Nei, det finnes jo ingen som ikke kan spise sjokolade og derfor aldri har gjort det.

5089539[/snapback]

hvordan vet de at de ikke tåler sjokolade hvis de ikke har smakt det da? :tease:

Lenke til kommentar
dei som svarer "aldri smakt" lyger garantert, siden ALLE i norge har på ett eller annet tidspunkt smakt sjokolade.

5086622[/snapback]

Nei, det finnes jo ingen som ikke kan spise sjokolade og derfor aldri har gjort det.

5089539[/snapback]

hvordan vet de at de ikke tåler sjokolade hvis de ikke har smakt det da? :tease:

5091077[/snapback]

Laktoseintoleranse er det noe som heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...