Gå til innhold

512MB 7800 to have 1.1ns, 1800mhz RAM


kirjogra

Anbefalte innlegg

Nei men linken jeg viste til i forige post antyder vell at sm 3.0 ikke funker helt på 6800 - 7800 serien?Linken om igjen

 

videre linket jeg ikke det du quotet for å motbevise noentingt, mer for å støtte opp om det mistapi nevnte

 

Edit: om dere tror jeg prøver å belære har dere missforstått helt, jeg prøver å LÆRE om de nye kortene

 

HDR se bedre ut på ATI kort? Den konklusjonen må du lengre ut på landet med

 

Skrev jeg det? dette vet jeg jo ikke, har ikke prøvd kortene, jeg har derimot hørt ryktene om det

 

Mulig jeg ikke skulle tatt det jeg har linket til for god fisk, men det er det nokk fler her som har en formening om?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var nok med tanke på HDR+AA. HDR i seg selv vil nok ikke se noe bedre ut på X1k.

Som EasyRaider var inne på så kan vi nok ganske sikkert se bort ifra den artikkelen til the inq. Om du vil kan du lete litt på forumet til Beyond3D for å lese mer om det der.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
I morgen slippes 7800 gtx 512  :w00t:

5114274[/snapback]

 

Det var triste nyheter for ATI, det vil si at kanskje i morgen, eller i løpet av uka kan man få kjøpt disse nvidia kortene, mens ati sine......ja hvor blir de av?

5114365[/snapback]

 

Tror dere virkelig det? Så morgen er det bare å bestille hos komplett?

Vell jeg tror på slutten av mnd kanskje her på berget! De har jo mangla maaaange 7800 gtx kort i lengre tid!

Siste lanseringsdagen jeg har sett er den:

7800GTX 512MB hits the street on 14th

Lenke til kommentar

Dukker nokk opps å de kan bestilles, men vi må nokk vente på - mitt skip er lastet med 7800gtx 512 -

 

Om de holder 7800gtx lansering stil blir det saker!

 

Edit: Hvem har mangal 7800gtx kort? - eneste jeg vet er at Asus extreem ble litt mer populært en noen haddet regnet med, så de er ganske renset, men ellers er det fortsatt meget bra med kort

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Dukker nokk opps å de kan bestilles, men vi må nokk vente på - mitt skip er lastet med 7800gtx 512 -

 

Om de holder 7800gtx lansering stil blir det saker!

 

Edit: Hvem har mangal 7800gtx kort? - eneste jeg vet er at Asus extreem ble litt mer populært en noen haddet regnet med, så de er ganske renset, men ellers er det fortsatt meget bra med kort

5114924[/snapback]

 

Du har nok rett men kikka litt på de forskjellige og det kan se ut som hvertfall komplett er rimelig renska for high end kort.

Men jeg håper å tror på det beste :D

By the way burde ikke det kortet vært tilgjengelig australia nå :dribble:

Endret av Nightmare[NAF]
Lenke til kommentar

Nå må dere ta det litt med ro da! :p

 

Kortet kommer ikke før neste mandag. Idag er det GeForce 6800GS som lanseres (konkurent til ATi x800GT og GTO).

 

GeForce 7800GTX 512MB shippes "as we speak" ut til leverandører og forhandlere. Regner med at første batch med kort kommer til å ha en rimelig stiv pris...

Lenke til kommentar
Men det bør vel være mulig å se diverse tester av disse kortene i løpet av de nærmeste dagene?  7800 gtx 512 altså..

5116665[/snapback]

nVidia har hatt som policy siden GeForce 7800GTX ble lansert at grafikkortene skal være tilgjenglige i butikkene før de opphever NDA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...