simalarion Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Nei men linken jeg viste til i forige post antyder vell at sm 3.0 ikke funker helt på 6800 - 7800 serien?Linken om igjen videre linket jeg ikke det du quotet for å motbevise noentingt, mer for å støtte opp om det mistapi nevnte Edit: om dere tror jeg prøver å belære har dere missforstått helt, jeg prøver å LÆRE om de nye kortene HDR se bedre ut på ATI kort? Den konklusjonen må du lengre ut på landet med Skrev jeg det? dette vet jeg jo ikke, har ikke prøvd kortene, jeg har derimot hørt ryktene om det Mulig jeg ikke skulle tatt det jeg har linket til for god fisk, men det er det nokk fler her som har en formening om? Endret 4. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Det var nok med tanke på HDR+AA. HDR i seg selv vil nok ikke se noe bedre ut på X1k. Som EasyRaider var inne på så kan vi nok ganske sikkert se bort ifra den artikkelen til the inq. Om du vil kan du lete litt på forumet til Beyond3D for å lese mer om det der. Endret 4. november 2005 av MistaPi Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Uviktig egentlig - men tror ikke Easyrider leste det jeg linket til bare det jeg quotet, så derfor så forstod han nokk ikke hvor jeg haddet fått det fra. Jepp, skall se om jeg blir litt klokere ved å lese på det beyond forumet Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jo, jeg har lest det som ble linket til. Men det har nok med utvelgelsen av mip-nivå eller noe sånt. Var det ikke en filleting tror jeg ATI hadde slått stort opp om saken i sin PR. Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Milfa har et slikt, men 1.1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 I morgen slippes 7800 gtx 512 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 I morgen slippes 7800 gtx 512 5114274[/snapback] Det var triste nyheter for ATI, det vil si at kanskje i morgen, eller i løpet av uka kan man få kjøpt disse nvidia kortene, mens ati sine......ja hvor blir de av? Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 I morgen slippes 7800 gtx 512 5114274[/snapback] Det var triste nyheter for ATI, det vil si at kanskje i morgen, eller i løpet av uka kan man få kjøpt disse nvidia kortene, mens ati sine......ja hvor blir de av? 5114365[/snapback] Tror dere virkelig det? Så morgen er det bare å bestille hos komplett? Vell jeg tror på slutten av mnd kanskje her på berget! De har jo mangla maaaange 7800 gtx kort i lengre tid! Siste lanseringsdagen jeg har sett er den: 7800GTX 512MB hits the street on 14th Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Dukker nokk opps å de kan bestilles, men vi må nokk vente på - mitt skip er lastet med 7800gtx 512 - Om de holder 7800gtx lansering stil blir det saker! Edit: Hvem har mangal 7800gtx kort? - eneste jeg vet er at Asus extreem ble litt mer populært en noen haddet regnet med, så de er ganske renset, men ellers er det fortsatt meget bra med kort Endret 6. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Dukker nokk opps å de kan bestilles, men vi må nokk vente på - mitt skip er lastet med 7800gtx 512 - Om de holder 7800gtx lansering stil blir det saker! Edit: Hvem har mangal 7800gtx kort? - eneste jeg vet er at Asus extreem ble litt mer populært en noen haddet regnet med, så de er ganske renset, men ellers er det fortsatt meget bra med kort 5114924[/snapback] Du har nok rett men kikka litt på de forskjellige og det kan se ut som hvertfall komplett er rimelig renska for high end kort. Men jeg håper å tror på det beste By the way burde ikke det kortet vært tilgjengelig australia nå Endret 6. november 2005 av Nightmare[NAF] Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nå må dere ta det litt med ro da! Kortet kommer ikke før neste mandag. Idag er det GeForce 6800GS som lanseres (konkurent til ATi x800GT og GTO). GeForce 7800GTX 512MB shippes "as we speak" ut til leverandører og forhandlere. Regner med at første batch med kort kommer til å ha en rimelig stiv pris... Lenke til kommentar
Inztigator Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Men det bør vel være mulig å se diverse tester av disse kortene i løpet av de nærmeste dagene? 7800 gtx 512 altså.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tja, tror ikke testene blir gitt ut (med tillatelse fra nVidia..) før lanseringsdato. Det er hvertfall ikke vært "vanlig" før.. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Men det bør vel være mulig å se diverse tester av disse kortene i løpet av de nærmeste dagene? 7800 gtx 512 altså.. 5116665[/snapback] nVidia har hatt som policy siden GeForce 7800GTX ble lansert at grafikkortene skal være tilgjenglige i butikkene før de opphever NDA. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Specs. for minnebrikkene på kortet.. http://www.samsung.com/Products/Semiconduc.../K4J52324QC.htm Lenke til kommentar
Inztigator Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Okey. Jeg gikk ut ifra at 7. var lanseringsdatoen, og at de derfor var "fritt vilt" for diverse tester og reviews. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet en lang lang uke til... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prisen blir i allefall høy nok: http://www.theinquirer.net/?article=27492 Nvidia has priced this card at high as $649. Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Huff vi blir jo totalt pint ihjel hele bunten Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja, dette er virkelig tortur. Jeg trodde også at 7. november var datoen for selve lanseringen, basert på det som sto i en artikkel på hardware.no for en stund tilbake. Men jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Rykter om XFX sitt kort: 580/1730MHz ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå