Gå til innhold

512MB 7800 to have 1.1ns, 1800mhz RAM


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, håper ikke den datoen gjelder for skjermkortet jeg bestilte der også... Det sto 02.12.2005 da jeg bestilte for noen dager siden, men nå står det altså 03.01.2006.

 

Får vel ringe dem på mandag og sjekke ut dette, siden jeg ikke får bygget sammen den nye PCen min uten dette kortet. :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, jeg har bestilt et POV 7800GTX 512 fra Multicom. Jeg sjekket litt med dem i dag for å se om de vet om den datoen vil gjelde kortet mitt også, men de kunne dessverre ikke svare noe konkret på det.

 

De fortalte meg bare at de har en litt usikker levering på disse kortene, og at de derfor har skjøvet datoen langt frem.

Lenke til kommentar

hei igjen alle, jo jeg hadde tenkt og kjøpe meg 7800GTX 512 versonen.. Over alt her på jord, men så falt fristelsen på en xbox 360 nå til jul.. Å siden jula er rett reundt hjørnet kunne jeg ikke bruke alle pengene på meg selv.. :( hehe Må jo kjøpe gaver til de andre og :D

 

Så da har jeg fått meg et lite dillema, Jeg vil ha X2 4400+ og 7800 512 skjermkort, men har kun råd til en av dem siden jeg bestillte meg en xbox.. dum som jeg var hehe

 

Er det lurt av meg og kjøpe x2 3800+ og 7800 512 så kansje klokke prosseoren slik at skjermkortet går bedre eller vil jeg få fin ytelse uansett?

 

eller kjøpe meg X2 4400 og 7800GT som sikkert vil gå fint og, og oppgradere senere. Jeg tenker at en sterkere prossesor kan få ting tilog gå bedre i og utenom spill eller at en X2 3800+ og 7800 512 vil funke lite fint. At jeg ikke vil merke forskjell i spill.

 

Det at den kan klokke tar jeg som en klype salt, jeg tenker først og fremst på en stock prossesor. Å skjermkort.

 

Ps: poster den her da jeg for det meste lurer på om det er smartest for meg og kjøpe 7800 512 :) Å lite vits i og kjøpe en X2 4400 til den.

 

Dette kan bli en trist jul uten 7800 512 :S hehe

Lenke til kommentar

Tror ærlig talt ikke du vil merke mye foskjell på den og 256 versjonen. Dessuten koster det nyeste mye mer enn det burde. Om du absolutt vil ha den så vent hvertfall en liten stund, til prisende begynner å bli litt vennligere. Kan ikke skjønne hvorfor ikke hvertfall, siden du får deg xbox360 :p .. Men det er sant som simalarion skriver, den vil jo vare lenger. Tror bare ikke at prisen er helt verdt det for å si det slik.

Lenke til kommentar

hehe ja dere sier noe der begge to, jeg synes nå det er letterer og bytte skjermkort enn CPU da dette gir meg panikk for og ødelggee den, så derfor er skjermkortet kansje bedre og offre. Tror jeg må tenke litt på det og, men et kjapt spørsmål. Er det slikt at postbanken har en sperre at man ikke kan få betalt noe som kommer som postoppkrav hvis summen er over 10 000kr...? Eller gjelder dette når du har vanlig postbank kort.

 

Har så klart Postbankens visa kort.. Er så kjipt og få postmannnen på døra og han sier, Nei den ble ikke godkjent, hent pakka i morra.. :hrm:

Lenke til kommentar

Men nå er umulig å oppdrive noen 7800GTX 512MB kort. Netshop hadde et POV kort igjen på søndag, men var litt for sent ute.. :cry: Har en 3.4mhz HT P4, regner vel likevel med at det blir endel forskjell ifra 256.(Under 1000 kr i forskjell uansett) Virker som ingen vet når de kommer inn igjen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, det er et dyrt kort. Får trøste meg med at jeg vanligvis ikke oppgraderer maskinen så ofte at det gjør noe, selv om det riktignok bare har gått et drøyt år siden sist denne gangen. :p

 

Men jeg var jo heldig med prisen da, siden Multicom hadde gjort en feil og priset kortet til 4795,- i starten. Jeg bestilte til den prisen, men ble etter kort tid oppringt av en ansatt hos Multicom, som fortalte at prisen hadde blitt satt 1000,- for lavt pga en tastefeil. Han tilbød meg derfor å enten kansellere bestillingen, eller å kjøpe det til kostpris (kr 5150,-). Jeg valgte kostprisen.

 

Strengt tatt kunne jeg vel stått på kravene og kranglet meg til å få det til annonsert pris, men jeg er nå storfornøyd med et avslag på 645,- uansett. :)

 

Edit: Skriveleif.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...