MistaPi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg vet hva du tenker på, men det er ingen andre reviewere som har tatt dette til seg eller er klar over problemet. Of course there is no difference in the rendering, it’s just a CATALYST AI game specific optimization that was good for the demo version, but backfired in the final version. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg var litt rask på avtrekkeren der, Driverheaven er ikke dem eneste som har testet uten denne optimaliseringen. http://www.hothardware.com/viewarticle.asp...cleid=751&cid=2 Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) http://www.databutikken.com/no/default.php...d=POVPCX78GTX-5 POV 7800 gtx 512mb på lager til 5369nok prisene faller vist raskt :-) Endret 15. november 2005 av Daytona* Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Neida - de har alltid drit bra priser på skjermkort, bygd 2 pcer derfra i det siste å kjøpt 7800gt for 2800kr Svarte da kunne jeg kjøpt av dem ijgen da jaja i priguiden står de oppført med et dyrere gainward 512 kort de ikke har inne hehe litt dumt Endret 15. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 http://www.databutikken.com/no/default.php...d=POVPCX78GTX-5POV 7800 gtx 512mb på lager til 5369nok prisene faller vist raskt :-) 5159920[/snapback] er jo litt trist for de som som handla xfx på komplett, har jo samme klokk dette Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Er jo det, men så morsomt det faktisk blir å få kortet veier opp mot det. Det at det har en genial bundle også hjelper ikke hehe Xfx har råtten spill bundle rett å slett Endret 15. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 tro meg er sjalu jeg........ Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 http://www.databutikken.com/no/default.php...d=POVPCX78GTX-5POV 7800 gtx 512mb på lager til 5369nok prisene faller vist raskt :-) 5159920[/snapback] Nå er de vist utsolgt der også Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hehe ja ikke tvil om hvor kjøperne er. Lurer på hvorfor ingen av Webshoppene har tatt turen innom for å si feks takk for kjøpene etc, de har jo forsvunnet helt fra forumet. Lever dere? Endret 15. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hehe ja ikke tvil om hvor kjøperne er. Lurer på hvorfor ingen av Webshoppene har tatt turen innom for å si feks takk for kjøpene etc, de har jo forsvunnet helt fra forumet. Lever dere? 5160221[/snapback] Jeg sikret meg ett eksemplar Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Grattis til alle som har klart å skaffe seg et eller to av disse kortene. Jeg har mine to stk barn fra xfx fra komplett her nå...... Ikke noe cod 2 nei Litt skuff men skal ned å kjøpe nå Etter det er det bygging skal jeg love dere kommer tilbake når vannkjølinga står til test og det andre er klart...... Blir vel et bilde eller to oxo her i forumet. Den kjøleren som satt der veier en del og er sikkert rå dyr..... har to til overs jeg siden det blir kjølt med vann her Samt en dvd med farcry Har ikke bruk for to vell? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Måtte hjemm for å teste! Men alt er blått helt fra bootscreen(med andre ord her er det noe med hardwaren), altså noe er galt. Har sjekket det med strømmen å det skall være greit, dessuten viser psu stabil strømm leverangse Noen som vet noe om dette, ser ut som jeg har hentet kortet bare for å levere det tilbake gitt edit:For lage en ny post om dette problemet Endret 16. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Nightmare[NAF] Få opp noen bilder og bencmarkresultater da. Send meg en pm hvis du skal selge de kjøleblokkene dine. Endret 16. november 2005 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Slik det ser ut til er dette skjermkortet for stort til å brukes i pci-e slott 1 på Asus A8N sli deluxe kortet Mens det vil gå fint på asus A8N sli premium evt A8N32 Sli Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Måtte hjemm for å teste! Men alt er blått helt fra bootscreen(med andre ord her er det noe med hardwaren), altså noe er galt. Har sjekket det med strømmen å det skall være greit, dessuten viser psu stabil strømm leverangse Noen som vet noe om dette, ser ut som jeg har hentet kortet bare for å levere det tilbake gitt edit:For lage en ny post om dette problemet 5161948[/snapback] Du må ha nyeste driver (81.94) for å bruke 7800GTX512mb. Ellers kan det/blir det bluescreen. Hvis det er 7800GTX 512mb kortet det er snakk om da:P (innstalere på forhand) Er datorbutikken en pålitelig butikk? Blir det noen ekstra omkostninger siden det er en svensk side (er det norsk moms det er beregnet på) (datorbutikken.com/no) http://www.databutikken.com/no/default.php...d=POVPCX78GTX-5 Er det svenske kroner det er oppgitt i eller? ( i såfell er vell det gode nyheter!) Endret 16. november 2005 av andrull Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vel dem kaller seg selv Norges Største databutikk så dem burde ikke ha noen ekstra moms eller lignende fordi dem og jobber i / med sverige.. Eller tar jeg feil her? er ikke sikker da så klart.. Pene priser der Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 4 795 fra Multicom. Skulle nesten tro det er feilpriset. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 4 795 fra Multicom. Skulle nesten tro det er feilpriset. 5168357[/snapback] Må gjøre litt for å få opp igjen ryktet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Jeg har fått mail av samtlige webshops, pga at jeg skulle få tak i kortet fortest mulig men noen svarte lovlig sent, multicom svarte meg i går der de også oppga prisen nevnt over som uten tvil er den beste til nå. Litt synd at data butikken svarte meg "jeg tviler sterkt på at vi får inn dette kortet 14.nov" , når de fikk det inn den 15 og solgte det for 5700kr, men litt svinn må du regne med dessuten er det tøft å ha xxx vovse kortet . En ting til er at de beste prisene faktisk er i Norge, hva det tyder på aner jeg ikke, tror faktisk det er null grunn for oss å bestille fra utlandet. Endret 17. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det var prisfeil hos Multicom, nå har den gått opp med 1000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå