Gå til innhold

512MB 7800 to have 1.1ns, 1800mhz RAM


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde egentlig lyst på XFX sitt, men 6700,- blir litt VEL drøyt vil jeg si. :wow:

 

Hovedgrunnen min til å oppgradere er Elderscrolls: Oblivion, som er utsatt til tidlig neste år. Så da venter jeg heller litt til prisene synker, og antakeligvis oppgraderer jeg i januar eller noe sånt.

 

Er det forøvrig noe stort poeng i å kjøpe XFX sitt kort, som altså er klokket høyere? Eller kan man likegodt kjøpe f.eks. POV sin variant som koster betydelig mindre, for så å klokke det opp til samme frekvenser som kortet fra XFX?

 

Edit: Oioi, så ikke posten som kom før jeg postet min, den besvarer vel egentlig spørsmålet mitt. :)

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Vil si point of view kortet er ett bedre kjøp ,kortet er likt som xfx sitt (litt bedre spesifikasjoner faktisk)  men 900 kr rimligere ,nå er de forresten utsolgt for dette , sprøtt at noen er villig til å betale nesten 7000kr for ett slikt skjermkort

5152346[/snapback]

 

Ville ha kjøpt POV kortet, tilnærmet lik hastighet som XfX men billigere. Kanskje ATI kan klare og legge en batch med x1800xt 512 kort i noen buttikker og presse prisen litt ned på nvidia også, til netshop får inn neste ladning med 7800gtx 512 kort :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Konge det da  :thumbup: , det finnes hobbyer som får dette til å bli blåbærtur tro meg

5152660[/snapback]

 

Når kolleger av meg gladelig betaler 40k for en TV så er 13k for versting-skjermkort bare blåbær ja...

Men jeg synes personlig det er litt drøyt... begge deler.. :)

OT:

Nvidia seiler i medvind vil jeg si.. 7800-korta er "sjef".. ATI har noe å ta igjen..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
hvis dem ikke får plass i kabbiset ditt kjøper jeg gjerne 1 av deg ;) bare PM hehe :p

5152435[/snapback]

 

Halvpris da eller ? :cry:

5152504[/snapback]

 

hehe ja desverre ;) Som med biler, med en gang du legger henda på rattet så synker den 30 - 50 % ned i verdi hehe

 

Så jeg venter meg en PM snart av deg hvis du ikke skulle få gullet inn i kabbisen hehe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...