Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå har de jammen gjort det igjen. Vi ønsker å informere deg om at Posten endrer prisene på sine logistikktjenester fra 01.01.06 (vi snakker om nok en økning) Men, for å gjøre det komplett: - Tidsgaranti for pakkeprodukter opphører med virkning 01.02.06 - Fra samme dato avvikles også ordningen med refusjon av betalt fraktbeløp på grunn av forsinkelser, etc. Dette er jo helt latterlig. De sier jo mer eller mindre direkte at "vi øker prisen, og senker kvaliteten". Noe de for øvrig har gjort tidligere også. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Enig med deg som om det ikke var dyrt fra før. Dette er dårlig fra Posten sin side. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Posten blir, om mulig, enda dårligere her i norge. Faen. Vurderer å flytte til england...mmm...Royal mail Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper fedex blir internasjonalt. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gratla til IdiotNorge nok engang... Vi finner oss i alt! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Posten blir, om mulig, enda dårligere her i norge. Faen. Vurderer å flytte til england...mmm...Royal mail 5086293[/snapback] Si at du kødder da! Royal Mail er jo som Q-tec å betrakte! Da jeg bodde i London forsvant det RUTINEMESSIG post, selv post som var sendt til meg som rekommandert. Royal Mail er noe av det mest inkompetente jeg noensinne har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå