IceXCool Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har tenkt på å få montert sentrallås og for å slippe å fomle med nøkler i høstmørket så fjernkontroll er ideelt. Er det noe jeg bør kjøpe eller IKKE bør kjøpe? Alarm kit fra f.eks DEFA består vel av sentrallås, alarm og fjernkontroll? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvor mye koster et slikt sett? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan kjøpe denne pakken fra mobilsentrum. Vet ikke om du har sentrallås fra før av i bilen, men har du ikke det følger det med sentrallåsmotorer i denne pakken som du kan montere. Jeg hadde sentrallås fra før av i bilen, men den i førerdøra var uten motor, så her der satte jeg inne en av motorene som følger med i pakken. På resten av dørene har jeg bare koblet det slik at den nye fjernkontrollerte sentralen styrer det gamle releet til sentrallåsen og får dette til å låse opp og igjen de andre dørene. Jeg kjøpte det settet fra mobilsentrum en gang det kostet 299,- og er veldig fornøyd med det. Har du sentrallås fra før kan du også kjøpe et rele som hetter speedy som selges på Bilxtra. Dette tror jeg koster rundt 1000 kroner. Lenke til kommentar
otis Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg betalte 4590,- for DEFA alarm med 2x fjernkontroll og motor i førerdøren, inkl. montering. Det er en standard pakke av alarmen. Dette var hos bilradiospes.no i Trondhiem, veldig fornøyd foreløpig med alarmen. har hatt den montert siden Mars -05. Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 http://www.mobilink.no/webshop/product_inf...&products_id=27 Billigste jeg har funnet. Både på alarm og sentrallås. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er jo billigere med det settet på mobilsentrum.no hvis ikke du trenge alarm da. Er jo 1249 for fjernstyringen med alarm og 375 for sentrallåsen. Men kommer jo alt ann på om du trenger og har lyst på alarm. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvor vanskelig er det å montere noe slikt? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Veldig lett og greit Den største jobben er vel faktisk å få denne "rullen" med kabel opp Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 La ikke merke til det med fjernstyringen. Da er jo mobilsenterum sikkert billigere. Men kunne jeg kjøpt alarmen og sentrallåsen jeg linka til og fått det slik at jeg har en fjernkontroll som betjener både alarm og sentrallås? Slik som mange nye biler har det? Og hvordan er dette å installere på en ford sierra? Opplåsningsmekanissmen på mange ford biler er jo ikke bare en liten "pinne" øverst på døra som du dytter opp eller ned, men en "spak" som du dytter sidelengs for å låse opp/igjen. Blir dette samme bare at motoren ligger på siden fremfor å stå oppreist? Gir dette noe mening i det hele tatt? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Du bøyer til noen stag som festes på servoen og på den orginale låseknott stag saken med en klemme, kan nok snu og vende det flere retninger alt ettersom hvordan du bøyer til det sentrallås staget Endret 1. november 2005 av IceXCool Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg har det settet fra mobilsentrum på Volvoen min. Funker utmerket! Med fjernkontroll også, ja. Endret 2. november 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvis noen er fra Mandals området og vil ha sånn speedy fjernstyring har de det til halv pris hos Volvo forhandleren i Mandal (Mandal Bilservice AS). Koster ca 550 kroner for et rele med fjernkontrollen. Var innom der i dag, og lå endel av de releene med fjernsyring som man trenger. Passer til de fleste biler sto det på baksiden. Var også diverse ekstrating til speedy løsningen som rele med kabel så blinklysene blinker når du låseer opp og igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå