Aldrack Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lurer på å kjøpe denne, men finner ingenting av brukertester/meninger.. Noen på forumet som har erfaring med denne telefon? Mvh Mads Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 http://www.mobile-review.com/review/siemens-c75-en.shtml og jeg syns den er egentlig en helt grei mobil, er jo omtrent cx65 mobilen bare i en mindre utgave. Hvis det er noe spesielt du lurer på så er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Leste den testen der, men er jo ofte sånn at brukere mener noe annet enn de som tester Ser det er en del som klager på tekniske feil på cx65, har du opplevd noe slikt? Ellers lurer jeg på om det er mye forsinkelse ved skriving av sms. Takk for rask tilbakemelding! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 nei ingen problemer så langt, eneste "problemet" er at enkelte av spillene er litt ustabile. sms går som en drøm, faktisk så er den raskere på grafikk delen iforhold til cx75, muligens det kan tilsi at prosessoren er raskere her... Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Går for denne jeg.. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 faktisk så er den raskere på grafikk delen iforhold til cx75, muligens det kan tilsi at prosessoren er raskere her... Det er ganske enkelt fordi C75 støtter 64k farger mens CX75 støtter 256k farger. Mindre skjermfarger gir som kjent raskere grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå