Bimmelom Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei. Jeg skal til Oslo, og vil selfølgelig ha billigst mulig flybilett. Finnes det en side som viser de billigste? Eller, er det bare Norwegian som har de billigste...? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 hvor skal du fra? Widerøe har ikke så ille priser. husk at det bestandig er billigst å bestile fra nett. pluss at hvis du er ung nok til å få ungdomsbillett sparer d endel der å. Men av de store flyselskap i norge vil jeg tro norwegian er billigst. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bestem deg når du skal dra, så sjekk på widerøe, norwegian, sas. Det er nok slik at prisene varierer, på tidspunkter også. Så enkelte ganger er sas billigst og noen ganger norwegian. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 www.kelkoo.no --> flybilletter. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ok. Vet når jeg skal reise. (til) 28. november - (tilbake) 2. desember. Èn uke altså. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 billigste flybillett t/r bergen oslo er 734 kr (+flybuss, flytog etc). Hvis du er fattig stakkar foreslår jeg nsb minipris (natt-tog og sovepiller er kjekt og billig; 199 + 1,45*ant.piller)) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 www.gotogate.com Finner billigste reisene. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 www.gotogate.com Finner billigste reisene. 5088245[/snapback] Feil. De legger på et servicehonorar. Billigere å bestille direkte hos flyselskapet. På en så liten og oversiktlig rute som bergen - oslo trenger man ikke søkemotor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå