Soru Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 http://www.notebookreviews.dk/review/show/10016/ Mulig noen har linket til denne før? Batterilevetiden var ihvertfall ikke så verst, opptil 2,5 timer med lett jobbing, om man skrur ned lysstyrken på skjermen så kan den vel lett gå over 2,5 timer. 5236119[/snapback] Hvis du skal få batteriet til å vare 2.5 timer kan du ikke bruke denne maskina . Jeg har ihvertfall ikke kommet i nærheten av dette. 1.5 er mer realistisk! Antar du kan oppnå 2.5 timer med 2 batterier... 5237675[/snapback] Hmm mulig det, leste bare det som stod i testen jeg, der stod det at du kunne få over 3 timer med 2 batteri... 5238157[/snapback] Siden jeg ikke har 2 batterier, kan jeg vel ikke uttale meg . Men med jeg sliter med å oppnå 1,5 med ett batteri da. Muliggens om du slår av wlan og setter skjermen på min. belysning. Men da blir det vel egentlig på grensen til meningsløst.... Lenke til kommentar
Soru Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Vel, pcen klarer jo ikke fear noe bra på 1600x1200 med alt på fullt regner jeg med . Spørs hvor lenge den varer... Men som du sier: That's life. 5238012[/snapback] Er vel knappest noen maskiner som får til akkurat det , så sånn sett er vel toget allerede gått Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vel, pcen klarer jo ikke fear noe bra på 1600x1200 med alt på fullt regner jeg med . Spørs hvor lenge den varer... Men som du sier: That's life. 5238012[/snapback] Er vel knappest noen maskiner som får til akkurat det , så sånn sett er vel toget allerede gått 5238948[/snapback] Nei, er vel bare 7800gtx 512mb som klarer det, men det finnes ikke til bærbare pcer(enda). Har du prøvd å overklokke grafikkortet og cpuen? Jeg så en på notebookforums.com som overklokka cpuen og gpuen en del og fikk 7700 i 3dmark 05 . Alt med standard kjøling og slikt. Lenke til kommentar
Soru Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vel, pcen klarer jo ikke fear noe bra på 1600x1200 med alt på fullt regner jeg med . Spørs hvor lenge den varer... Men som du sier: That's life. 5238012[/snapback] Er vel knappest noen maskiner som får til akkurat det , så sånn sett er vel toget allerede gått 5238948[/snapback] Nei, er vel bare 7800gtx 512mb som klarer det, men det finnes ikke til bærbare pcer(enda). Har du prøvd å overklokke grafikkortet og cpuen? Jeg så en på notebookforums.com som overklokka cpuen og gpuen en del og fikk 7700 i 3dmark 05 . Alt med standard kjøling og slikt. 5241793[/snapback] Jeg har fått mer ram og en SATA disk i dag. Så jeg tenkte å kline på noe bedre kjøle-pasta når jeg så alikevel åpner maskinen. Når det da er gjort, kan det nok hende at jeg tar en kikk på litt oc'ing Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Vel, pcen klarer jo ikke fear noe bra på 1600x1200 med alt på fullt regner jeg med . Spørs hvor lenge den varer... Men som du sier: That's life. 5238012[/snapback] Er vel knappest noen maskiner som får til akkurat det , så sånn sett er vel toget allerede gått 5238948[/snapback] Nei, er vel bare 7800gtx 512mb som klarer det, men det finnes ikke til bærbare pcer(enda). Har du prøvd å overklokke grafikkortet og cpuen? Jeg så en på notebookforums.com som overklokka cpuen og gpuen en del og fikk 7700 i 3dmark 05 . Alt med standard kjøling og slikt. 5241793[/snapback] Jeg har fått mer ram og en SATA disk i dag. Så jeg tenkte å kline på noe bedre kjøle-pasta når jeg så alikevel åpner maskinen. Når det da er gjort, kan det nok hende at jeg tar en kikk på litt oc'ing 5241951[/snapback] Det høres bra ut! Husk å ta et par bilder da . Kan man endre på fsb hastigheten i biosen? Man kan i hvert fall det med sager 5720, som jo er samme maskin. Det er ikke ofte man kan overklokke cpuen i bærbare Det står at den ene bærbare fra shg.no skal komme på lager i dag, men det stemmer nok ikke. Dessuten har de økt prisen mye på verstingmodellen, så de, nærmer seg 20k. Jeg blir nok nødt til å bite i det "sure" eplet og kjøpe en stasjonær istedenfor den her, dessverre EDIT: Husk å ta på kjølepasta på både gpu og cpu Endret 2. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er det mulig å putte inn denne rammen i denne maskina? Crucial PC2-3200 1024 MB SO-DIMM Jeg bare tenker på MHz'en er jo 400 istedetfor 533, mens 400 har bedre timings for spilling, det er vel derfor jeg har tenkt på det. 400MHz = 3CL og 533MHz = 4CL.. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Soru Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det høres bra ut! Husk å ta et par bilder da . Kan man endre på fsb hastigheten i biosen? Man kan i hvert fall det med sager 5720, som jo er samme maskin. Det er ikke ofte man kan overklokke cpuen i bærbare :wnt på 00t: Det står at den ene bærbare fra shg.no skal komme på lager i dag, men det stemmer nok ikke. Dessuten har de økt prisen mye på verstingmodellen, så de, nærmer seg 20k. Jeg blir nok nødt til å bite i det "sure" eplet og kjøpe en stasjonær istedenfor den her, dessverre EDIT: Husk å ta på kjølepasta på både gpu og cpu 5242077[/snapback] Finnes jo bilder av denne i åpen tilstand "overalt" da . I allefall fikk jeg byttet disk og ram, og klint på ny kjølepasta (Arctic Silver 5). Og..... Absoludt ingen forskjell!! Men, den var jo på ingen måte for varm i utgangspunktet da . Mer ram og kjappere disk merket jeg derimot godt! Nå går BF2 med "alt" på full musikk i 1600x1200. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet hvorfor pyton ikke selger Clevo produkter lenger? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Noen som vet hvorfor pyton ikke selger Clevo produkter lenger? 5251534[/snapback] Skulle til å spørre om det samme, kanskje det har noe med at pyton later til å være kjøpt opp av digital impuls? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Fant dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=487500 Les nederst. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 På tide å komme i gang med litt overklokking eller? Jeg så nettopp en som kom opp i 8078 poeng i 3dmark 05! . Cpuen var da klokket til 2,44ghz, og gpuen til 473/1320 Mhz. Noen her som vil slå den? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Til spm ang 1gb Crucial minne lenger opp her: Såvidt jeg husker, tilsvarer CL4 DDR2 samme som CL2 på vanlig DDR. Nå skal jeg ikke si det for sikkert, men mener det var noe slikt... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vel vist noen vil ha en test fra Tweak.dk av maskinen så er den på denne: levo M570A nVidea GO 7800GTX bærbar computer Ganske IMPONERENDE maskin! Blir nok min hit ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå