Senshi Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hei, Lurte på om det er noen som har fått råskinnet til Clevo M570A ? Bestilte hos WB for en ukes tid siden, da de lovde at de hadde den på lager CL77 Dette pga verken www.shg.no eller www.pyton.no hadde den på lager. Nå lurer jeg på om ikke WB har denne på lager heller. Selvpining å vente på ny laptop ass.... Mvh Senshi Endret 9. november 2005 av Senshi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skriv gjerne en brukertest når du får den. Syns den ser veldig interessant ut. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jepp, har planer om å bestille en slik en jeg også. Venter bare på at Pyton skal begynne å levere denne modellen med paneler @ 1920x1200. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Maskinen ser rå ut den, men hjelper lite når det er en evighet til den kommer (føler det slik hvertfall) WB lovde at de hadde den på lager, og skulle sende den asap. Håper de ikke lyver for mye. Da får de faen ikke flere sjanser fra meg ass Skal selvfølgelig skrive et fyldig referat når/hvis den kommer. Mvh Senshi Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 mener å ha lest at lanseringsdato for M570 med gtx7800 grafikk er idag, isåfall vledig rart om noen skulle ha den på lager før idag... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kanskje noen bestilte med X800? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 mener å ha lest at lanseringsdato for M570 med gtx7800 grafikk er idag, isåfall vledig rart om noen skulle ha den på lager før idag... 5089645[/snapback] Hmm... Dersom det du sier her stemmer, har WB lurt meg.... Får vente litt til før jeg klikker på WB.... Mvh Senshi Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hørt noe mer fra WB, Senshi? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hørt noe mer fra WB, Senshi? 5115431[/snapback] Jada.... WB hadde visstnok hatt et par 7800 gtx kort, men disse ble solgt ut veldig fort. Hvis dette stemmer, finnes det noen heldige sjeler der ute.... Jeg har blitt lovet en CL77 med 7800 gtx skjermkortet i løpet av denne uken/neste uke. Men det gjenstår jo å se.... Prøvde btw å få et pristilbud av shg siden alle skryter så mye av dem. Har ikke hørt noe fra dem jeg? Mvh Senshi Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hørt noe mer fra WB, Senshi? 5115431[/snapback] Jada.... WB hadde visstnok hatt et par 7800 gtx kort, men disse ble solgt ut veldig fort. Hvis dette stemmer, finnes det noen heldige sjeler der ute.... Jeg har blitt lovet en CL77 med 7800 gtx skjermkortet i løpet av denne uken/neste uke. Men det gjenstår jo å se.... Prøvde btw å få et pristilbud av shg siden alle skryter så mye av dem. Har ikke hørt noe fra dem jeg? Mvh Senshi 5116356[/snapback] Tipper de lyver deg rett opp i trynet. Det har de gjort til meg flere ganger angående lagerstatus og leveringstid. Ikke tro på dem et sekund før du faktisk har maskinen i hendene. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Tjoohoo.... Da fikk jeg endelig vite at min CL77 med WUXGA panel og GTX 7800 er på vei... Skal prøve å legge ut en liten brukertest når jeg har fått den.... Mvh Senshi Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 *Venter i spenning* Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 *Venter i spenning* Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten? 5128322[/snapback] Skal du oxo bestille apwr? Gleder meg som en unge til julaften. Bestilte med følgende specs: Whitebox CL-77 2.0 GHz Sonomo 80 GB Harddisk 8X DVD-B Lightscribe 1024 MB DDR2 RAM Trådløst nettverk Intel WUXGA 17" Widescreen Nvidia GeForce 7800 Herligheten ble ganske dyr til slutt Håper at den er verdt hver eneste krone.. Er det noen andre nettbutikker som har fått denne på lager nå? (Shg, pyton etc?) Mvh Senshi Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vurderer sterkt å bestille en slik en jeg også ja (M570A). Jeg venter uansett til Pyton begynner å levere denne modellen med paneler @ 1920x1200. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Vurderer sterkt å bestille en slik en jeg også ja (M570A). Jeg venter uansett til Pyton begynner å levere denne modellen med paneler @ 1920x1200. 5129071[/snapback] Og når skjer dette da? Åssen kommer du ut prismessig hos Pyton vs. WB? Mvh Senshi Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De sa i løpet av to uker for to uker siden, men jeg kan enda ikke se dette valget i nettbutikken deres. Prismessig kommer jeg ut drøye 1000,- i favør Pyton. Lenke til kommentar
Soru Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 *Venter i spenning* Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten? 5128322[/snapback] Skal du oxo bestille apwr? Gleder meg som en unge til julaften. Bestilte med følgende specs: Whitebox CL-77 2.0 GHz Sonomo 80 GB Harddisk 8X DVD-B Lightscribe 1024 MB DDR2 RAM Trådløst nettverk Intel WUXGA 17" Widescreen Nvidia GeForce 7800 Herligheten ble ganske dyr til slutt Håper at den er verdt hver eneste krone.. Er det noen andre nettbutikker som har fått denne på lager nå? (Shg, pyton etc?) Mvh Senshi 5128376[/snapback] Jeg har bestilt en identisk config som deg. Bortsett fra at jeg bestilte en standard dvd-brenner, men får en lightscribe til samme pris. Ja, også får jeg en bæreveske . Bestilte nå mandag, og i dag er den i posten, slett ikke dårlig det da? Har sett her og på andre forum at WB har et "shaky" rykte, men i mitt tilfelle ser det riktig lovende ut Grunnen til at jeg valgte WB, er at ingen andre kan levere WUXGA(1920x1200) til denne på lang tid enda! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 *Venter i spenning* Hvilke spesifikasjoner bestilte du foresten? 5128322[/snapback] Skal du oxo bestille apwr? Gleder meg som en unge til julaften. Bestilte med følgende specs: Whitebox CL-77 2.0 GHz Sonomo 80 GB Harddisk 8X DVD-B Lightscribe 1024 MB DDR2 RAM Trådløst nettverk Intel WUXGA 17" Widescreen Nvidia GeForce 7800 Herligheten ble ganske dyr til slutt Håper at den er verdt hver eneste krone.. Er det noen andre nettbutikker som har fått denne på lager nå? (Shg, pyton etc?) Mvh Senshi 5128376[/snapback] Jeg har bestilt en identisk config som deg. Bortsett fra at jeg bestilte en standard dvd-brenner, men får en lightscribe til samme pris. Ja, også får jeg en bæreveske . Bestilte nå mandag, og i dag er den i posten, slett ikke dårlig det da? Har sett her og på andre forum at WB har et "shaky" rykte, men i mitt tilfelle ser det riktig lovende ut Grunnen til at jeg valgte WB, er at ingen andre kan levere WUXGA(1920x1200) til denne på lang tid enda! 5129716[/snapback] Har du fått den?? Dette er en ordre: Kjør 3dmark 05, pcmark og alle andre benchmark programmer med en gang du får den ! Har det kommet noen tester enda da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Senshi: Hvor mye betalte du? Test gjerne batteritiden. Har lest at den skal være ganske dårlig. Lenke til kommentar
Soru Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fant en review her. http://www.bit-tech.net/hardware/2005/09/2...dia_7800/1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå