Gå til innhold

video redigerings programm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk på "Guiden til redigeringsprogram" i signaturen min.

Det er riktig som Post_Mortem seier, at Avid Xpress Pro er blant dei betre alternativa ein kan finne. Men samtidig er det ikkje blant dei lettaste å lære, og det koster ca. 18 000,-, so eg tviler på at det er noko for deg. NRK bruker so vidt eg veit ulike løysningar frå Avid, men då truleg og hardware/software kombinasjonar, med mykje kraft (og tilsvarande prislapp: kanskje fleire hundre tusen kroner...) Men det fine med Avid er at dei har stort sett den same UIen (user interface) på alle sine program, det vil seie alt frå FreeDV (som er gratis...) til dei dyraste programma. Kan ein eitt, kan ein då alle, iallfall til ein viss grad. (Ein har sjølvsagt mykje større mogelegheiter med t.d. Xpress Pro enn FreeDV, men det er mykje likt.) TV2 brukte Avid, men eg trur dei har bytta til noko anna. Veit ikkje kva...

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...