wunderbaum Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Som emnetittelen sier, hva er PCI-Express? Er det den saken som vanlige AGP skjermkort sitter i? Eller er det de hvite under som det er litt flere av? Og sider vi først er inne på PCI-E, så spør jeg: Hvis jeg har PCI-E slot på PC'n, hvilket PCI-E kort kan jeg kjøpe hvis maks. prisen min er 2000,-? Frakt kan jeg alltid klare å betale uansett, men selve skjermkortet skal ikke koste mer enn 2000,- Har ikke så mye penger akkurat, og skjermkort er en ting jeg virkelig trenger nå! Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 PCI-E er den nye standaren for skjermkort, er isdeden for AGP. Så hvi du har AGP har du ikke PCI-E. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Neinei, det veit jeg. Lurer bare på om man trykker PCI-E kortet på samme plass som man putter et AGP kort Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Eit agp skjermkort set du ned i ein agp port, eit pci-e skjermkort sett du ned i ein pci-e port. så om du har agp hovedkort må du byte hovedkort for å få brukt pci-e. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Noen HK kommer med begge standarder, men som regel har PCI-e tatt plassen til AGP ja. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Ok, takk. Da fikk jeg svar på det jeg lurte på Jaja, da får man kjøpe nytt HK nå, og skjermkort en annen gang.. **EDIT** Må kjøpe ny CPU også da jo Dritt Socket-A! Får "sticke" til det jeg har nå da... Endret 31. oktober 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Du kan jo kjøpe nytt AGP skjermkortkort også, men da får du ikkje dei nyaste skjermkorta. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil ikke ha AGP Får spørre pappa om jeg kan få det i en litt tidlig julegave Lenke til kommentar
TAS Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ville heller spart opp pengene,til du kan kjøpe alt på en gang.HK,CPU,Skjermkort,evnt Minne. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302020&cks=PRL og her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311506&cks=PRL Spar i vei Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 LOL! Har du postet 383 poster her, og så vet du ikke hva det er? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 LOL?? Har ikke hengt rundt her da.. Har for det meste glodd på worklogs og posta der.. Er ikke alle som får abstinenser over å ikke holde seg oppdatert på alt vøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå