GUNNISSS Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Er det no mulighet for å blokke msn ifra å få sendt ut fra webcam? Bor i et hus med søsken som nesten har på webcam i 24t i døgnet ? hvilket porter ? Lenke til kommentar
Crazychip Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er nok kansje ikke så lett å plukke ut en video strøm. MSN Messenger: TCP: 1863,6891-6900,6901 UDP: 6901 Tradisjonelt så brukes UDP til audio/video overføring. MEN video bruker som regel en veldig tilfeldig port. Du kan jo prøve å blokke port 6901 men jeg tviler på om det virker. Dersom du får det til så fortel meg gjerne om det. Kan bli praktisk å vite en gang. :!: Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Er nok kansje ikke så lett å plukke ut en video strøm. MSN Messenger: TCP: 1863,6891-6900,6901 UDP: 6901 Tradisjonelt så brukes UDP til audio/video overføring. MEN video bruker som regel en veldig tilfeldig port. Du kan jo prøve å blokke port 6901 men jeg tviler på om det virker. Dersom du får det til så fortel meg gjerne om det. Kan bli praktisk å vite en gang. :!: 5088352[/snapback] takker skal prøve =) og raportere tilbake =) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er det no mulighet for å blokke msn ifra å få sendt ut fra webcam?Bor i et hus med søsken som nesten har på webcam i 24t i døgnet ? hvilket porter ? 5085241[/snapback] Hva med å fysisk fjerne kameraet? Ikke bra å blotte seg hele tiden, ikke bra for selvbildet nei, er nok bare å prøve seg frem. Hvis MSN bruker vilkårlige porter blir det kjedelig ja som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå