azidG Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg vurderer å kjøpe et digitalt parabolanlegg, men så lurte jeg på følgende: Hvilke muligheter har jeg hvis jeg ønsker å benytte denne på to TVer? Helst skal jeg kunne se på forskjellige programmer på de to TVene, men det går greit ellers også. Bare jeg får skiftet kanal fra begge. Pratet med en fyr på Elkjøp, som sa jeg måtte ha en ekstra tuner og et flerbrukerhode, for å kunne se på forskjellige kanaler. Dette kostet imidlertid 5000 kr ekstra... :sad: Jeg kunne også kjøpe en trådløs dings, som videreførte signalet fra den ene TVen til den andre, man da må man selvfølgelig se på det samme programmet. Finnes det ingen andre, og langt billigere, måter å fikse dette på? Håper noen forstår problemet mitt, og kanskje kan komme med noen råd! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hm, det er jo bare å ha scartkabel til en tv og en vanlig antennekabel til den andre. tuneren har jo disse to utgangene. eller evt bruke en scartsplitter. men du må se på samme kanal på begge tv'ene. du trenger en egen tuner for hver forskjellig kanal du skal se på, og det er det ingen spesielt billige løsninger for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå