Gå til innhold

Headset til ipod nano, maks 500,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv portapro og liker det,som de fleste gjør, men så vi har jo de som absolutt hater det headsettet da.

Noe innvendinger mot koss Portapro el?

5089161[/snapback]

Jepp. Alle hører musikken din like godt som du gjør.

Syns du skal kjøpe AKG K26.

Lenke til kommentar

husk at jo større klokker jo tyngre er de å dra. og jo tyngre de er å dra jo mer strøm bruker ipod. og jo mer strøm ipodn bruker jo oftere må du lade.

VISSTNOK!

For det andre så har IPOD en innebygd volumsperre slik at man ikke skal sprenge de proppene som følger med. Dette er enkelt å fikse ved å laste ned et lite script og installere det.

Lenke til kommentar
når man kjøper seg ipod nano ( som er knøttliten ) så krasjer vel det med et headset som er gedigent

5089681[/snapback]

Vel, vil ikke si at noen av de alternative jeg la frem var "gedigne". Sistnevnte er jo som sagt sammenfoldbar.

Jeg for min del vralter enten rundt med AKG 301 eller Denon AHD-950. ;)

Lenke til kommentar

Skal se på alternativene til portapro. Er viktige de ikke er alr for store (at de går an å folde sammen er ett pluss) ellers kan jeg jo like så godt bruke icemat siberia som jeg bruker ved PCen.

Takk for svar.

#Edit: Hvordan er AKG K-26 å ha på seg?

Endret av toSlaDos
Lenke til kommentar
Skal se på alternativene til portapro. Er viktige de ikke er alr for store (at de går an å folde sammen er ett pluss) ellers kan jeg jo like så godt bruke icemat siberia som jeg bruker ved PCen.

Takk for svar.

Hei

Etter mitt syn (hørsel?) så er Sennheiser PX100 et bedre alternativ enn PortaPro. Lyden er mere balansert, en har ikke den enormt boosta bassen som Koss'en har. Ellers er headsettet også minst like portabelt og etter min erfaring mere robust.

Sjekk ut om HiFi Klubben har disse inne slik at du kan prøve de ut. Jeg kjøpte mine der for ca. 350,-

Regards

SilverWolf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...