*Snoopy* Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 http://www.dn.no/forsiden/article630277.ece Så får vi se hva som skjer med prisene fremover. Personlig tror jeg at de fortsetter med Chess som et billigmerke, og får alle nye kunder over i Netcom sitt nett. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jo... Men de påstår jo at de kommer til å fortsette med Telenor's nett i tillegg, da... Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja, de vil helt sikkert fortsette med begge dekninger, men at nye bestillinger blir netcom dersom ikke kunder ber om Telenor. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja, de vil helt sikkert fortsette med begge dekninger, men at nye bestillinger blir netcom dersom ikke kunder ber om Telenor. 5086775[/snapback] Blir sikkert noen slags "bonus" for de som flytter over til netcom-dekning etterhvert og da teliasonera tjener klart mest på dette... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Synd for konkurransen sin del. Jeg har hørt at det sammenlignes med å sette konkurransen i telemarkedet 5 år tilbake i tid. Jeg håper folk skjønner ulempen og blir flinkere til å bytte operatør enn før. Jo flinkere folk blir til å bytte jo bedre blir konkurransen. Folk som tenker "Jeg tenker ikke noe på det så jeg gidder ikke bytte" er faktisk til hinder for effektiv konkurranse. De er med på å drive prisene oppover og til ulempe for oss som bryr oss om prisen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Netcom har vel mye rimeligere ringepriser enn Telenor, så hvis alle kundene flyttes over til netcom skal vel Chess ha mulighet for å senke prisene enda mer. Om det skjer er heller uvisst, men jeg tror egentlig Chess kommer til å gjøre det. Hele poenget med Chess er jo borte hvis de plutselig skal stoppe trenden de startet. Endret 31. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå