Megnus Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvordan måler man temperatur load? Jeg har prøvd å spille og så legge ned spillet og se hva som står men da merker jeg at tempen synker 10 grader i sekundet. Så jeg tviler på at det er den virkelige tempen. Hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har programmet du bruker logg funksjon? Hvis det har, slå på det. Har selv ikke tempsensor på skjermkortet, så har ingen erfaring der Annen måte. Start programmet, la kun det programmet være et vindu i Windows, start spillet, spill en stund. Så ALT + TAB til det programmet. Tempen du ser da er jo tempen som er under load. Eller kanskje du kan forsinke tempen ved å sette på at tempen skal oppdateres hvert 3. sekund kanskje? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Funker det takk for bra svar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 bruk rivatuner og gå inn på der du ser tempen og trykk på den røde knappen, da tar rivatuner opp tempen hele tiden..da kan du spille..gå inn på der å se hvor mye tempen er på maks osv. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Fant noe som er like greit. ATI Tools. Der kan man logge allt. Pluss finne max clock og minne automatisk Endret 2. november 2005 av Zuckron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå