Cubus Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei, WinXP Pro (OEM tror jeg..), Dell Optiplex GX270... Registry`n is PHØKKA...No backup... Har forsøkt flere "Clean installs" uten hell...Nappet ut nettverkskabelen , booter fra CD - sletter alle partisjoner - lager nye (NTFS-partisjoner) same shit....over and over... Får slettet partisjonen, men ingen CLEAN INSTALL...registry`n er like full av masse dritt - Legger seg i RAM? TEMP? Hibernation? I DUNNO! ( Oppdaget tidligere at REMOTE REGISTRY kjørte, terminal services, NetBIOS på + masse annet bullshit...hackere har sparka fotball med registryen...) Har fiksa CLEAN ISTALL tidligere og da kommer nøkkel nede på taskbar`n (Må registrere XP på nytt online eller pr telefon) Har ikke backup av registry`n - har heller ikke mulighet til å slette HD på annen PC.... (Hva er forresten forskjellen på OEM versjonen og den EKTE WinXP Pro??) Suggestions please? Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Svar på siste spørsmål: OEM er de "rene" versjonene av Windows (og andre programmer for den saks skyld), som kun selges med PCer som er nye, eller PC komponenter, derfor er de også billigere. Nå man kjøper ferdig-PCer får man ofte med et spill (jeg fikk f.eks med et flyspill til PC Radeon X850XL Pro kortet mitt), dette er da OEM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå