HarryKlein Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har fått hjemmekontor via telenor, og i den forbindelse har jeg fått tildelt en router av dem. Men jeg er interessert i å sette opp ett trådløst nettverk. Kan jeg da istedenfor å bruke boksen telenor har gitt meg, kjøpe en trådløs router , eller må jeg ha ett aksesspunkt? Vet dere om noen gode produkter ? Lenke til kommentar
smh Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Du må uansett ka du gjer bruke boksen du har fått av Telenor. Men du kan velge om du vil bruke Ruter eller AP. Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Du må uansett ka du gjer bruke boksen du har fått av Telenor. Men du kan velge om du vil bruke Ruter eller AP. 5084862[/snapback] Hvorfor kan jeg ikke kopiere innstillingene i telenor routeren og bruke dem i den trådløse routeren? Gidder ikke å ha to bokser om jeg kan slippe Lenke til kommentar
smh Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Telenor "ruteren" er ikkje bare ein ruter, den er og eit modem. Så dersom du skal klare deg med ein boks må du ha ein ruter som har modem inkludert. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Som smh sier.. da må du evt eksemelvis kjøpe en sånn sak http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309392&cks=PRL Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Telenor "ruteren" er ikkje bare ein ruter, den er og eit modem. Så dersom du skal klare deg med ein boks må du ha ein ruter som har modem inkludert. 5084967[/snapback] hmm, hva mener du egentlig med modem ? Jeg trodde igrunnen du kun trengte en router til å gjøre om DSL signalet til noe som du kan formidle til pc'en. Hos NGt så kan en velge å få med en trådløs netopia router, da slipper du unna med en boks. Er det annerledes hos telenor? Kunne jeg f.eks klart meg med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311211&cks=PLC Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 riktig denne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå