CheGuevara Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei, til nå har jeg hatt AOpen QF50A. Dette er et kabinett som er helt greit. Men jeg synes det er ganske stygt. Så derfor vil jeg ha meg et nytt kabinett ganske snart. Kriterier: Det som er viktigst for meg er at det er et midi-tower kabinett. Mulighet for å sette inn vindu (helst ha vindu). Skal helst se litt godt ut Da jeg har litt stramt nudsjett kan det heller ikke koste mer enn 800kr Takker for svar! Lenke til kommentar
nils12 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Undersøk dette kabinettet http://Raidmax. Har selv hatt et Devil kabinett som jeg kan ambefale (fortis Kabinett). Devil Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Thermaltake Soprano er svaret. Har det selv, knall fornøyd.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Undersøk dette kabinettet http://Raidmax. Har selv hatt et Devil kabinett som jeg kan ambefale (fortis Kabinett). Devil 5084781[/snapback] om du kjøper raidmax får man vel "dårligere" kvalitet en på det han allerede har.. hvis jeg var deg ville jeg heller brukt litt penger(mer en 400:P) og kjøpt et ortnlig et.. og siden du har 800kr å bruke er ikke det noe problem;) vi kan starte med ThermalTake Soprano, dette midi toweret er asbsulutt noe å anbefale. med 3(2x12cm+en på 9cm) vifter sørger det for en fin luftgjennomstrømning+ det følger med et støv filter til den ene vifta slik at du ungår "mengder" med støv invendig! det er 2 front dører som begge kan låses;) er en del "smarte" løsninger invendig som skrueløs hdd festing+ skinner til cd rommene . kabinette er også en fryd for øyet og fåes i 2 farger(sølv og svart).. kan foresten meddele at en kompisa v meg har kassa og han er kjempe fornøyd! kabinette er også av god kvalitet! og kabinette fåes tilø under 800kr... her: svart sølv Endret 31. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 takk for tipsene! Ser ut til at det blir: Thermaltake Soprano Sort Lenke til kommentar
bjerkan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg hadde gådd for Dette Kabinette jeg! Lenke til kommentar
bjerkan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg hadde gådd for Dette Kabinette jeg! Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Thermaltake swing er bilig å ser fint.vindu er det å! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har hørt at Lian-Li skal ha god kvalitet. Det kabinettet finnes også i sølv og det beste er at det bare koster 800kr (lite i forhold til andre Lian-Li kabinetter). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vill også annbefale Thermaltake soprano.. u can't hate it Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 THERMALTAKE Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har hørt at Lian-Li skal ha god kvalitet. Det kabinettet finnes også i sølv og det beste er at det bare koster 800kr (lite i forhold til andre Lian-Li kabinetter). Gå for Lian Li Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå