Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor mye kan dette komme på?Forsikring?

Anbefalte innlegg

Jeg ble dessverre offer for en utforkjøring for 3 uker siden, jeg ble rett og slett presset av veien. Grunnet en agresiv sjafør som ville forbi meg.

Bilen har ingen synelig skader på karesori utenom at den har litt bøyd panser foran så jeg ikke får den helt ned.

Det jeg lurer på er om det er noen på forumet her som kan gi meg en ca pris på hvor mye reperasjonene kan koste meg?

- Har litt bøøyd panser, og høyre for skjerm

- Venstre bakhjul har knekt av fra navhjulet.

- Ellers ble jeg fortat av Citorèn av det mulig var en skade på forstillingen også.

Jeg er veldig fornøyd med bilen og da jeg bruker den i firma sammenheng. ønsker jeg å beholde den.

Det er en Citroèn Berlingo 1998.

Har delkasko hos Vital Skade og på siste e-post fra dem fikk jeg vite at de neppe ville dekke skadene. Jeg ble fortalt at tff.no tar slik saker og at de ofte kan dekke sakader når det er en ukjent fører som har stukkt av ved ulykkesstedet.

Noen som kan bekrefte avkrefte det?

Har tenkt å sette bilen på et verksted på Nesodden, sønnen til Eriks Bilopphøggeri har en ordnning hvor de pluker brukte delere fra bilopphøggeriet.

Endret av Zafar Iqbal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke gi deg svar på alt.

Men jeg har vertfall fått en liten bulk i panseret. det kom til å koste meg 3000-4000 kr å rette ut.

Håper det var til hjelp :p

5084667[/snapback]

Hmm ok. Det hørtes mye ut, men pleier ikke prisen varier fra mod til mod. Vil jo tro at det koster mer dersom det ern en 2005 mod kontra 1998? eller

Dessuten er pansere bøyd kansje 4-5 cm i høyre hjørne og det samme med høyre skjerm foran. Det er ikke en stor bulk.

Jeg vurderer å bare rette opp bulken og droppe lakkeringen.

Endret av Zafar Iqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...