Gå til innhold

SmartXX meets Xbox360

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Hmm, er Xbox 360 et mediasenter som skal moddes eller er den spillekonsoll? Hmm, tror Microsoft ville sagt en SPILLEKONSOLL!

Hvorfor gidder folk hele tiden diskutere for/ulemper ved en mod-chip/piratkopier spill, eller film/etc.?

Hvem bryr seg?

Bare så lenge jeg/du som tar ivare på prinsippet at man skal kjøpe et spill, og man skal ikke modde Xboxen, får den spille opplevelsen vi forventer/får!

Selv om at ved at mange piratkopierer, gidder ikke utviklere legge det store arbeidet. Og når noen modded konsollen, gidder ikke noen lage det heller. Så er det våres valg hva vi gjør, og ikke det andre gjør.

Ikke misforstå meg Crockett, synes heller ikke om chipping, men la de gjøre hva de vil, og hvis det en dag blir total ulovlig å chippe, la de ta den straffen som kommer, og la oss som sitter igjen nyte det vi har :)

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorvidt Xbox360 kan moddes er alfa og omega for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe xbox360 før det blir rimelig bekreftet at den vil kunne moddes (dvs kjøres 3. partsprogramvare på den).

Siden jeg bare er middels spillinteressert, og overhode ikke gidder FPS med joystick, er det begrenset hvor mye morro jeg får med boksen. Men har likevel lyst å prøve "neste generasjons-spill".

Hvis jeg vet at jeg får mulighet for å bruke den til andre ting enn spill (og avspilling av kopibeskyttet WMV og WMA ;)) er det langt mer aktuelt.

Skal innrømme at jeg piratkopierer spill ja, men jeg bruker gjennomsnittlig 30 minutter på spillet før jeg ikke gidder mer, og da er det litt drøyt å betale 500kr for de 30 minuttene.

Live har jeg nesten ingen interesse av, så om jeg mister den muligheten gjør ikke noe. Det hadde vært perfekt om det var mulig å bruke Live dersom du eide originalen av spillet - uten å risikere å få boxen bannet.

Jeg har for øvrig ingen planer om å flytte PC'en min til stuen, og har heller ingen planer om å kjøpe en stue-PC til 10 000. Derfor ville en moddet xbox360 til 3000 vært perfekt.

5088209[/snapback]

..trodde ikke det fantes fps spill på xboxen jeg..(du kan jo ikke kalle f.eks. halo eller far cry for det syns jeg).

5088793[/snapback]

Haha. Det er vel AKKURAT det man kan kalle halo og farcry for. :p

Xboxen solgte flere FPS enn PC, og det er derfor naturlig å tro at de kommer til å satse stort på det denne generasjonen også.

5089358[/snapback]

vel, jeg vil ikke kalle de spille på xbox for fps, men heller action. fps er vel en bedre bet. på pc spill med høy fps rate..spillene på xboxen hjelper jo nesten til med å sikte..siktene er i hvertfall ikke nøyaktige!nei fps finnes kun på pc etter min mening, men det er vel heller et spm om definisjon..synd det ikke går an å bruke tastatur og mus til x360s spill..

5089429[/snapback]

FPS står for First Person Shooter i denne sammenhengen. Når man snakker om FPS som en kategori har det ingen ting med billedrate å gjøre.

Lurifaksen og jeg(forsåvidt alle andre som snakker om FPS som kategori) mener da first person shooter. Ikke hvor mangen frames per second spillet kjøres i.

Dette gjør da Halo og farcry til FPS-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...