legofred Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg skal oppgradere PCen min til et Asus P4S533/P4 1,8GHZ nw: Hvordan finner jeg ut om den ca 2 år gamle (hmm; kanskje den er 1 år gml...)strømforsyningen min støtter ATX 2.03, og er jeg nødt til å ha en slik strømforsyning til nevnte HK og CPU? Eller med andre ord: Hvilken strømforsyning trenger jeg? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Med Asuskortet er det ikke nødvendig med den nyeste strømforsyningen (Altså ATX 2.03). ASUS EZ Plug™ The ASUS EZ Plug™ power connector lets you use your existing power supply and eliminates the need to buy a special ATX 12V power supply necessary to support your P4 CPU. Lenke til kommentar
legofred Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Ja, ser det på ASUS sine sider. Syns det høres litt merkelig ut, for i manualen står det ingenting om "EZ-PLUG", og det står i stedet: Make sure that your ATX 12V power supply can provide at least 8A on the +12V lead and at least 1A on the +5-volt standby lead (+5VSB). The minimum recommended wattage is 230W, or 300W for a fully configured system. The system may become unstable and may experience difficulty powering up if the power supply is inadequate. Hmm. Trodde alle P4 måtte ha 300W. Har i tillegg 2 stk CD-ROM og 3 stk harddisker + CPU vifte.... Arg. Må vel ha ny strømforsyning også, nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå