Gå til innhold

xfx 6800gt vs asus ax800xt pe. Hvilket er best?

samye83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller jo en del bf2 og fear, vil ati kortet gi meg mer glede? Benytter nå et xfx 6800gt, og en jeg kjenner skal selge sitt nesten nye x800xt pe for 2000 kr. Jeg tenkte at jeg kan selge gt kortet mitt og kjøpe kortet hans, vil det lønne seg?

Er ax800xt pe veldig overklokkingsvennlig?

Lenke til kommentar
Jeg spiller jo en del bf2 og fear, vil ati kortet gi meg mer glede? Benytter nå et xfx 6800gt, og en jeg kjenner skal selge sitt nesten nye x800xt pe for 2000 kr. Jeg tenkte at jeg kan selge gt kortet mitt og kjøpe kortet hans, vil det lønne seg?

Er ax800xt pe veldig overklokkingsvennlig?

5084517[/snapback]

Ja, x800xt pe klokker bra, og det er iallefall 10% bedre i brorparten av spillene. Enda større forskjell når man setter opp oppløsningen. Det var jo det beste kortet når det kom. Til og med bedre enn 6800ultra.

Lenke til kommentar

Vil bare få si en ting: Kortet er bedre, men hva er vitsen med å bytte for å få 10 fps mer i et spill? dette er 70 vs 80 fps, ikke 20 vs 30. Du vil ikke merke noe særlig forskjell på kortene. Det er selvsagt opp til deg, men hva er vitsen?

Ati kortet har heller ikke hw støtte for shader model 3.0

Lenke til kommentar

Det dere sier er jo ganske sant, men får det kortet for 2000, og kan selge gt kortet mitt for ca 2000 også. Så det er på en måtte byttehandel. Taper på en måte ingen penger her. Får vel bare teste litt, er ikke x800xt kortet helt i blinken, går det alltid an å selge det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...