Orjanp Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg har en Fulitsu Siemens A 1630. Valgte å legge inn Windows XP Pro Norsk i stedet for den engelske home versjonen som fulgte med. Ha lagt inn drivere til chipset, grafikk, lyd, modem, lan og wlan. Under enhetsbahandling har jeg fortsatt et utropstegn under 'Andre enheter'. Enheten heter 'Grunnleggende systemenhet' Hvordan kan jeg finne ut hva dette er? Har lagt inn alle driveren som var å finne på Fujitsu Siemens sine sider. EDIT: Kan det være den innebygde minnekortleseren? Finner ikke driver til den. Og den reagerer ikke når jeg setter inn et minnekort. Ørjan... Endret 31. oktober 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har en Fulitsu Siemens A 1630. Valgte å legge inn Windows XP Pro Norsk i stedet for den engelske home versjonen som fulgte med. Ha lagt inn drivere til chipset, grafikk, lyd, modem, lan og wlan. Under enhetsbahandling har jeg fortsatt et utropstegn under 'Andre enheter'. Enheten heter 'Grunnleggende systemenhet' Hvordan kan jeg finne ut hva dette er? Har lagt inn alle driveren som var å finne på Fujitsu Siemens sine sider. EDIT: Kan det være den innebygde minnekortleseren? Finner ikke driver til den. Og den reagerer ikke når jeg setter inn et minnekort. Ørjan... 5084298[/snapback] Et spørsmaål til deg: Fulgte driverne med på cd eller måtte du hente de ut fra en recoverypartisjon? Tenker på å bestille en FJS selv, men vil installere Windows i norskversjon. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg har hentet de på nettsidene hos Fujitsu Siemens. Endret 31. oktober 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå