Bytex Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Noen som vet om et program for å joine ASF-filer? Det er et komprimert MPEG-format vet jeg. Har en haug med 10Mb asf-filer det hadde vært kjekt å få til en sammenhengende. Programmer for å joine mpeg-filer funker ikke på asf..hvertfall ikke det jeg har brukt før (Camels mpegjoin) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Som vanlig gav et lite søk i Google svaret (hint) :wink: http://www.divx-digest.com/software/asfcut.html Det skal kunne både splitte og joine ASF filer. Om det ikke gjør jobben tilfredsstillende, prøv et søk i Google igjen: +"merge ASF files" eller +merge +"ASF files" Det vil hoste opp noen svar i tilfelle det første ikke virker etter hensikten. Lykke til anyways. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Jeg fant selv med google like etter at jeg skrev innlegget. :razz: Tingen er bare at det ikke går å slette et helt innlegg. Den jeg fant heter asfcut og er et dosbasert program som funka helt glimrende. Men takk for innsatsen uansett :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå