Gå til innhold

Får den samme updaten mange ganger

miXer

Anbefalte innlegg

Har fått denne updaten her: Kritisk oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB831167) fryktelig mange ganger. Jeg installerer den, tar to sek, så tar det ca et døgn(får ikke sjekka så nøye, jobb-pc) så kommer den opp igjen. Har vel lagt inn den oppdateringen der snart 40 ganger tenker jeg. Hva er dette, og hvordan bli kvitt dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått denne updaten her: Kritisk oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB831167) fryktelig mange ganger. Jeg installerer den, tar to sek, så tar det ca et døgn(får ikke sjekka så nøye, jobb-pc) så kommer den opp igjen. Har vel lagt inn den oppdateringen der snart 40 ganger tenker jeg. Hva er dette, og hvordan bli kvitt dette?  :hmm:

5084130[/snapback]

Antakelse: Du har forsøkt å laste den ned og installere den felere ganger, men installasjon av oppdateringen har av en eller annen grunn feilet. Forslag til løsning: Last ned oppdateringen og installer den manuelt, og se at den da også faktisk blir installert. Jeg tror det vil virke.

Lenke til kommentar
Har fått denne updaten her: Kritisk oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB831167) fryktelig mange ganger. Jeg installerer den, tar to sek, så tar det ca et døgn(får ikke sjekka så nøye, jobb-pc) så kommer den opp igjen. Har vel lagt inn den oppdateringen der snart 40 ganger tenker jeg. Hva er dette, og hvordan bli kvitt dette?  :hmm:

5084130[/snapback]

Antakelse: Du har forsøkt å laste den ned og installere den felere ganger, men installasjon av oppdateringen har av en eller annen grunn feilet. Forslag til løsning: Last ned oppdateringen og installer den manuelt, og se at den da også faktisk blir installert. Jeg tror det vil virke.

5095871[/snapback]

Godt tips! Jeg søkte på KB831167 hos www.microsoft.com og fikk frem den oppdateringen jeg skulle ha. Laster ned denne, og dette bildet kommer opp:

Så jeg sjekker for å se om SP1 er lagt inn, og etter hva jeg kan se så er det det, ikke sant?

Noen som har flere forslag? Tas i mot med stor takknemlighet! :thumbup:

Endret av miXer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...