miXer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har fått denne updaten her: Kritisk oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB831167) fryktelig mange ganger. Jeg installerer den, tar to sek, så tar det ca et døgn(får ikke sjekka så nøye, jobb-pc) så kommer den opp igjen. Har vel lagt inn den oppdateringen der snart 40 ganger tenker jeg. Hva er dette, og hvordan bli kvitt dette? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 er det seriøst ingen som vet? har nå fått den updaten hver eneste dag. og begynner å bli DRIT lei. flott om noen kan hjelpe!! Lenke til kommentar
roac Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har fått denne updaten her: Kritisk oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB831167) fryktelig mange ganger. Jeg installerer den, tar to sek, så tar det ca et døgn(får ikke sjekka så nøye, jobb-pc) så kommer den opp igjen. Har vel lagt inn den oppdateringen der snart 40 ganger tenker jeg. Hva er dette, og hvordan bli kvitt dette? 5084130[/snapback] Antakelse: Du har forsøkt å laste den ned og installere den felere ganger, men installasjon av oppdateringen har av en eller annen grunn feilet. Forslag til løsning: Last ned oppdateringen og installer den manuelt, og se at den da også faktisk blir installert. Jeg tror det vil virke. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Har fått denne updaten her: Kritisk oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB831167) fryktelig mange ganger. Jeg installerer den, tar to sek, så tar det ca et døgn(får ikke sjekka så nøye, jobb-pc) så kommer den opp igjen. Har vel lagt inn den oppdateringen der snart 40 ganger tenker jeg. Hva er dette, og hvordan bli kvitt dette? 5084130[/snapback] Antakelse: Du har forsøkt å laste den ned og installere den felere ganger, men installasjon av oppdateringen har av en eller annen grunn feilet. Forslag til løsning: Last ned oppdateringen og installer den manuelt, og se at den da også faktisk blir installert. Jeg tror det vil virke. 5095871[/snapback] Godt tips! Jeg søkte på KB831167 hos www.microsoft.com og fikk frem den oppdateringen jeg skulle ha. Laster ned denne, og dette bildet kommer opp: Så jeg sjekker for å se om SP1 er lagt inn, og etter hva jeg kan se så er det det, ikke sant? Noen som har flere forslag? Tas i mot med stor takknemlighet! Endret 3. november 2005 av miXer Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Lastet ned internet explorer 6.0 Service Pack 1 og installerte denne på nytt. Så kjørte jeg updaten, og da fungerte det! Så nå gjenstår det bare å se på jobben imorra om det har fungert!! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Idag fikk jeg ikke updaten om internet explorer 6.0 service pack 1, så da har det funket!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå