intelli-musa Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Får en ipod i posten om få dager. og da må jeg få litt system på id3tagene mine. Noen som vet om/har prøvd noen bra program til å lage/gjøre om på tagene? Har prøvd noen program, med litt dårlige resultat... PS:Håper jeg poster innlegget i rett kategori. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det beste er faktisk å bruke iTunes. Da kan du enkelt tagge flere sanger på en gang, konvertere tagg versjoner, og du er sikker på at tagginformasjonen du legger til kan leses av på iPoden. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har noe som heter ID3-TagIT3 liggende her. Dette er det beste tagge programmet jeg har prøvd. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive programmet, men noe ala fantatisk! Søk på google, så finner du nok. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg bruker Quintessential player (QCD) til å fikse tagger. Det er egentlig et avspillingsprogram og, men det har en veldig god tag-del. Med QCD kan du også få sanginformasjon fra cd-databasen gracenote. Anbefales Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kanskje du heller skulle sett i Programvare-seksjonen? Er vel en tyve poster om dette emnet der. Minst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå