msh Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei jeg har fått sikkelig rar problem på Pcen min.Når jeg prøver å logge inn på Msn messenger,så kommer det opp feil der Det står - Vi kunne ikke logge deg på MSN Messenger nå.Prøv igjen senere. Jeg har formartert hele Pcen.Re-innstallert windows,men for det kommer det samme feilen.Jeg kan surfe på internett,men får ikke logget inn på msn Hva kan det komme av?Jeg prøvde IM2 messenger program,der kunne jeg logge inn,men ikke msn. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 samme her.. kommer hverken inn på msn eller windows messenger.... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Msn er jo av og til nede... Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 HEHE! igår flyttet vi klokka time bakover så ddu må gjør det for og kunne logge inn. Dette er sikkert feilmeldingen dere får? MSN Messenger 80048820 Bare endre klokkeslett og dato, vips så er du inne:) GL Lenke til kommentar
msh Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) HEHE! igår flyttet vi klokka time bakover så ddu må gjør det for og kunne logge inn. Dette er sikkert feilmeldingen dere får? MSN Messenger 80048820 Bare endre klokkeslett og dato, vips så er du inne:) GL 5084318[/snapback] yes klarte det,det var feil dato. 31.juli he he Endret 31. oktober 2005 av msh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå