Catod Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Vet at dette ikke handler om data, men jeg skulle gjerne likt og vist hvor jeg kan hente ned filmer fra nettet. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Man kan vel nruke nedlastingsprogrammer som WinMX eller kaaza... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 FTPer, IRC og Direct Connect. DC er IMO konge! Lenke til kommentar
Catod Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Direct Connect, hva er det? og hvordan bruker man det? Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Tips1: ikke ta filmer under 700Mb Tips2: ta DVD ripper jeg liker og ta "hele" filmen i en fil ikke delt opp i to. men man får velge selv Lenke til kommentar
Catod Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 hvor henter du dem da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Direct Connect er et P2P program av på den "proffe"(kan man si det?) delen av skalaen, men det er ikke hardt å bruke. http://www.neo-modus.com Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Virker ikke søkefunksjonen så må du sette deg i passive modus... Se på instillinger så går det fint. Ps. største hubben har nå 60Tb med data på deling.. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 DC-Rules Fuck the INO de har jo strupa linja mi til maks 7kb/sec Ved Peer-Peer, Men drar 150kb/sec fra http / Ftp. Alle kan jo være med å sende mailer til [email protected] for å be dem om å gi meg mer båndbredde på P2P Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Fuck the INO Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Har installert DC me håplöst å få connect. Hva gjör man så? Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Har du lasta ned full versjonen av DC? for det man laster ned først er en lags beta, og det er bare 4 uber der laster man ned full versjon er det 1000 tals huber av alle slag. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Mener det er fullversjonen ja. Lastet den ned igår, og da fungerte den. Idag er det kul umulig å få den til å connecte. Når jeg trykker på "public"-mappen får jeg meldingen: "Could not get public hub list" Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Håplöst å få til oppkobling på WinMx også. Installerte Norton antivirus i morges. Har en mistanke om at det er den som er årsaken til problemene med både Direct Connect og WinMx. Lenke til kommentar
zreak Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 http://www.limewire.com Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 eDonkey 2000 (www.edonkey2000.com) er også et bra alternativ... Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-01 21:06, zreak skrev:http://www.limewire.com Personlig finner jeg velidg få filmer der.... Har jeg for treig linje? (Telenor ADSL 40 kbps) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå