xanth0s Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Ja som topic sier "Syk av å trene" Hver gang i det siste jeg har prøvd å løfte vekter bruke trenings sykkelen så blir jeg syk. Førkjølelse med feber, sår hals, hoste, vodt i brystet osv. Dette har hendt de siste 5-6 gangene jeg har trent. Er dette normalt. Orker jo ikke å trene vis jeg skal ligge syk ei uke etterpå. Da holder jeg meg heler til sofaen med potetgull. Tenkte jeg skulle spørre her om noen råd før jeg evt går til fastlegen. Endret 31. oktober 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hørtes veldig rart ut. Men jeg mener det stod noe om dette i dagbladet for noen uker siden, at noen ble syke av å trene. Har du prøvd å trene forsiktig? Det er ikke andre grunner til at du blir syk (du går tynt kledd til treningen osv)? Jeg har iallefall aldri hørt om lignende. Men det hender og at jeg hoster litt dersom jeg jogger ute en kjølig høstkveld.. Da hopper jeg bare i dusjen rett etter trening. Jeg ville gått til lege og sjekket iallefall. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg har et rom jeg trener på hjemme. Bruker normalt treningstøy. Trener ikke noe voldsom hardt. Siste gang no fikk jeg, ørebetenelse. Sjukmeldt fra arbeid 3 dager. Er så jævla rart. Edit: Kan legge til at jeg sparket fotball i 7 år før, hadde aldri noe antydning til å bli syk av det da. Endret 31. oktober 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
kdog Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har et rom jeg trener på hjemme. Bruker normalt treningstøy. Trener ikke noe voldsom hardt. Siste gang no fikk jeg, ørebetenelse. Sjukmeldt fra arbeid 3 dager. Er så jævla rart. Edit: Kan legge til at jeg sparket fotball i 7 år før, hadde aldri noe antydning til å bli syk av det da. 5083928[/snapback] Prøvd en rolig joggetur utendørs, da? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Prøvd en rolig joggetur utendørs, da? 5083959[/snapback] Ja kan prøve for å se hvordan det går. Hittil har jeg bare trent innendørs. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Prøvd en rolig joggetur utendørs, da? Ja kan prøve for å se hvordan det går. Hittil har jeg bare trent innendørs. 5083986[/snapback] Jeg synes det blir ufattelig varmt og ekkelt å sitte inne å trampe på sykkel. Styrke er ikke like ille. Kosthold kan jo også være utslagsgivende her. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Kostholdet mitt varierer litt. Men spiser vanlig kan du si. Frokost no og da. Middag rett etter arbeid. kl 17.30, Kvelds mat. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 kanskje du har kyssesyken? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 kanskje du har kyssesyken? 5085491[/snapback] Tror ikke det. pga det har hvert sånn i snart et år. Kan kyssesyken vare så lenge ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kan jo faktisk være at det er noen typer bakterier i det rommet du trener i! Prøv å tren et annet sted da vel? Det hørtes veldig rart ut! Hvis det er no' sopp-bakterier i rommet du trener og puster i, kan jo det kanskje være årsaken..? (Leno håper leser av innlegget tar forbehold om at han ikke er lege ) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Jeg trener på samme rommet som jeg har alt av pc utstyr i. Er egentlig veldigt rent der inne men vet aldri. Skal prøv en annen plass. Samt skal begynne på et trenings studio for å se om det går bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå