ssswopp Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) tenkte jeg skulle kjøpe meg 2.1 høytalere, men har ikke peiling på hvordan lydkort jeg har.. hvordan kan jeg finne ut det?? skal kjøpe den her , hvordan lykort annbefales?? om jeg må kjøpe nytt da.. Endret 31. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 tenkte jeg skulle kjøpe meg 2.1 høytalere, men har ikke peiling på hvordan lydkort jeg har..hvordan kan jeg finne ut det?? skal kjøpe den her , hvordan lykort annbefales?? om jeg må kjøpe nytt da.. 5083879[/snapback] For å finne ut hvilket lydkort du har: Ta av sidedekslet på maskinen din å se inni, eller se på Control panel -> system -> hardware - > device manager -> se på sound, video and game controllers. Hvilket lydkort som anbefales kommer an på hvilke krav du stiller og hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Eller hvis du vil slippe å åpne opp pcen så kan du laste ned Everest her. Det programmet finner info om pcen for deg.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) tenkte jeg skulle kjøpe meg 2.1 høytalere, men har ikke peiling på hvordan lydkort jeg har..hvordan kan jeg finne ut det?? skal kjøpe den her , hvordan lykort annbefales?? om jeg må kjøpe nytt da.. 5083879[/snapback] For å finne ut hvilket lydkort du har: Ta av sidedekslet på maskinen din å se inni, eller se på Control panel -> system -> hardware - > device manager -> se på sound, video and game controllers. Hvilket lydkort som anbefales kommer an på hvilke krav du stiller og hva du skal bruke det til. 5083979[/snapback] skal ha et lydkort som er bra til spill,musikk og film.. noe som er jevnt bra liksom.. men bare no billig saker da.. EDIT: jeg prøvde måten din , med contol panel osv. men komm ikke fram til hvilket lydkort jeg har.. skal åpne kabbise nå for å sjekke.. Endret 31. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå