mr messenger Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei. Jeg har en Samsung D500 med Tele2. Jeg tar bilder og tar opp stemmeopptak med mobilen, det fungerer bra. Men når jeg skal sende dette som mms til andre så har det den siste tiden kommet opp "Kan ikke koble opp server". Åssen får jeg fiksa dette her slik at jeg kan sende mms igjen med både lyd og bilde? Jeg klarer å motta mms og se på dem. Men ikke å sende ut selv. Det kommer ofte sånn Kan ikke koble opp server.. Dette skjønner jeg lite av. så jeg kunne trenge litt hjelp. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvor stor filstørrelse er det på mms'en du prøver å sende? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei. Din tråd handler om MMS som er en tjeneste operatøren din tilbyr. Din tråd passer derfor best i seksjonen "Operatører og tjenester". Tråden din blir flyttet, fremtidige feilpostinger blir stengt. Les følgende tråd om forumseksjonene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvor stor filstørrelse er det på mms'en du prøver å sende? 5083886[/snapback] Det er på under 40 kb tror jeg. Jeg har tatt et stemmeopptak nå og jeg mener å husker at det er på 36 kb el noe slikt. Lenke til kommentar
Jeltz Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ring inn og feilmeld. Høres ut som du er sperret for gprs i content billing gatewayen. Du har sikkert nylig vært sperret, så har de glemt å reaktivere gprs når du ble åpnet igjen! Tilbakemelding på denne? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå