ofaltins Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Handlet meg ny ruter her om dagen, en linksys BEFSR41, en kablet bredbåndsruter. Jeg har telenor ADSL fra telenor med et alcatel modem. Har satt opp UPnP forwarding etter beste evne på port 49152. Det som skjer er at med en gang jeg starter opp bittorrent programmet Azureus, så hopper ruteren av nett! Jeg får feilmeldinger som ligner på "PPPoe negotiation fail" eller "Can not connect ti PPPoe server" gang på gang, før den til slutt klarer å koble til igjen! Hva er galt? Og hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Er det ruteren det er noe galt med? Har testet, og ser ut til at Azureus klarer å komme igjennom på port 49152, men rekker ikke å laste ned noe før jeg blir frakoblet. På forhånd, takk for alll hjelp! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nyeste firmware til routeren? Lenke til kommentar
ofaltins Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Nyeste firmware til routeren? 5083684[/snapback] Jepp. Oppgraderte i forrige uke til Firmware Version: 1.04.05. Som er den nyeste etter hva jeg kan forstå. Lenke til kommentar
ofaltins Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ser ut til at dette er et velkjent problem. For de med samme problem som meg, se http://www.linksysinfo.org/modules.php?nam...iewtopic&t=6645 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå