Hellen Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg har innstallert nytt hk, CPU, vifte til CPU, RAM og strømforsyning. Men de aller fleste programmene virker ikke, d.v.s. maskina finner ikke ut hvor de ligger. Snarveiene er ubrukelige, og bare unntaksvis kan jeg starte programmer fra utforskeren. Filnavnene er endret. Det er sikkert noen av dere som har vært borti dette? Har vel noe med hk å gjøre, men hva gjør jeg? MSI KT3 ULTRA-C HK AMD Duron 1,2 GHz CPU IGLO 2310 Cooling Fan RIVA TNT2 grafikkort 256 MB DDR-DIMM PC2100 In-Win strømforsyning ATX 400 W Western HD 30GB. Har ellers det vanlige, CD-rom, CD-brenner, scanner osv. PS. Nyinnstallerte prog. virker fint. (innst. etter hardwaren) Maskina fant ikke IE, så jeg innstallerte Mozilla for å komme på nett. Nå håper jeg virkelig at noen kan gi meg oppskriften.... Hellen Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Siden det er vanlig med en formatering når du bytter hardaware, siden mange får akkurat de problemene du beskriver der, hvorfor ikke bare prøve det ? Lenke til kommentar
Hellen Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Håpet å slippe formatering, har ikke fått tatt backup siden både CPU og hk gikk til h... så jeg var nødt til å kjøpe nytt.... Men er det ingen annen måte å gjøre det på så må jeg vel det..... Lenke til kommentar
FamP Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Høres mest ut som et virus. Var borti et virus for en stund siden som gjorde noe slik som beskrevet. Det la noen greier i Registeret. Tror det var en kommando om å starte et program som ikke fantes. Da ble det bare kluss. Lenke til kommentar
Hellen Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Virusprogrammet mitt virker heller ikke, så jeg får ikke sjekka det opp. Skal prøve å innstallere det på nytt, kanskje det hjelper. Har jo ihvertfall tilgang til nettet, enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå