Gå til innhold

hvor lang tid før data kommer etter bestilling ?

Anbefalte innlegg

ja, nå sitter jeg her å lengter etter min kjære iMac som, i følge tracking på apple.no, ikke har rørt seg fra flekken siden torsdag. Så jeg bare lurte om dere vet hvor lang tid ca det vil ta ? eller lar ikke pakken trace seg etter amsterdam ?

>JanPhilip<

edit : endret tittel så folk her skulle bli fornøyd :yes:

Endret av JanPhilip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er vel kanskje ikke så mange som er interriesert i å høre hvordan det går, men når jeg først har startet denne tråden kan jeg jo fullføre den og, så andre folk kan se her og finne ut hvor lang tid det tar :p

dataen er nå i tnt's hender og er i skrivende stund på et sted som kalles "Arnhem Hub", ikke at jeg har peil på hverken hva eller hvor det er, men den ble i hvertfall hentet av tnt den 2.november som var i går så jeg går utifra at den er hos meg i morgen eller noe ;p

edit: oj, når jeg sjekka hvor Arnhem Hub er, så fant jeg ut at det var i holland eller noe nedider, så det kan vel ta litt lengrte tid med mindre de har lastet bilen sin med nitro :dontgetit:

Endret av JanPhilip
Lenke til kommentar

siste nytt er at den kom til oslo i morres ca kl 6. hmm, kanskje de får den hit i dag eller kanskje jeg må vente til lørdag eller mandag ?!

edit : på apecode står det "truck arrived at destination" mens på tnt tracking står det at den ble sendt fra oslo kvart over 6 i morres ;P noen som vet hvor man henter pakken ?

Endret av JanPhilip
Lenke til kommentar

"Consignment Received At Transit Point - Norway Outer Area 1" noen som vet hva dette vil si, hvor outer area 1 er, og hvor lang tid det tar før den er i molde ? utrolig dårlig å bare skrive outer area 1 og ikke ha noen oversikt hvor man kan sjekke hvor det er...

Lenke til kommentar

hmmm...står på apple sine sider at det ble sendt på lørdag, i dag er det mandag, og det har ikke kommet opp noe på tracking lista enda...

hvor lang tid pleier det å ta før en kan få opp de første bevegelsene til pakken...

(og får ikke til å spore pakken på den siden dere har linket til)

Lenke til kommentar
hmmm...står på apple sine sider at det ble sendt på lørdag, i dag er det mandag, og det har ikke kommet opp noe på tracking lista enda...

hvor lang tid pleier det å ta før en kan få opp de første bevegelsene til pakken...

5117082[/snapback]

kommer ann på hvor den sendes fra, men det tar sin tid før den kom

I DAG KOM MIN, sitter på den nå ;p

Lenke til kommentar

Idag kom det første tegn på at pakken min er underveis, og ikke rart det tok lang tid(som sagt stod det på lørdag at pakken var sendt), og i dag (tirsdag), står det at pakken er plukket opp og datert lørdag... fra Shanghai :=)

synes det tok noe lang tid jeg med første teng på liv...

Lenke til kommentar

Idag kom det første tegn på at pakken min er underveis, og ikke rart det tok lang tid(som sagt stod det på lørdag at pakken var sendt), og i dag (tirsdag), står det at pakken er plukket opp og datert lørdag... fra Shanghai :=)

synes det tok noe lang tid jeg med første teng på liv...

5123127[/snapback]

tok endel tid før min ble sendt og, men min var lengst i nederland der den ble send rundt mellom tre eller fire forskjellige byer ;/

Lenke til kommentar
Hva syns du Phillip? Er du fornøyd?

Min iMac 20" har blit sendt fra fabrikken i dag.. 5-7 dager så her jeg den! Har du lagt ut noen bilder? Gi meg detaljert info så jeg har noe å glede meg til wink.gif

Min ibook ble sendt fra fabrikken på lørdag, og i dag er det onsdag, og står på pakke spor at "flight booked" - dvs at den ikke har kommet lenger enn til frakt selskapet!

synes at dette tar lang tid, eller så er det bare dårlig oppdaterte pakkespor....

men et spørsmål til JanPhilip; fra du første gang kunne spore pakken, så står det ETA; hvordan stemte denne med virkelig leveringstidspunkt?

- står på min at 15 nov. er ETA...får håpe den overholdes og heller overasker meg med tidligere levering!

Lenke til kommentar
Hva syns du Phillip? Er du fornøyd?

Min iMac 20" har blit sendt fra fabrikken i dag.. 5-7 dager så her jeg den! Har du lagt ut noen bilder? Gi meg detaljert info så jeg har noe å glede meg til wink.gif

kommer snart, men er forøvrik veldig fornøyd med none små untak da ;p

Min ibook ble sendt fra fabrikken på lørdag, og i dag er det onsdag, og står på pakke spor at "flight booked" - dvs at den ikke har kommet lenger enn til frakt selskapet!

synes at dette tar lang tid, eller så er det bare dårlig oppdaterte pakkespor....

men et spørsmål til JanPhilip; fra du første gang kunne spore pakken, så står det ETA; hvordan stemte denne med virkelig leveringstidspunkt?

- står på min at 15 nov. er ETA...får håpe den overholdes og heller overasker meg med tidligere levering!

5127936[/snapback]

min ETA ble ikke holdt i det hele tatt, den ble sat til 03.nov men det tok mye lenger tid før jeg fikk min. Er ikke sikker på grunnen til dette, men det kan hende det va rfordi jeg bestilte en ipod dck og, selv om det er lite trolig. Den var ihvertfal lengst i amsterfam der den ble fraktet frem og tilbake mellom et par byer i flere dager. Men Jeg har hørt at det har gåt fortere for andre så du kan håpe, siste tiden før du får den kommer til å bli jævli, gledet meg så syyykt ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...