Mary Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hei.. så nokk en gang lager jeg en post.. Trenger litt hjelp med og formatere den gamle pcn min.. Problemet er det at den bare restarter seg.. så når jeg skal gå inn på det formaterings sakene, rekker jeg det aldrig og blir sur og sint og massevis av oppgitt.. så isteden for og kaste den ut av vinduet, spør jeg noen her.. Noen andre måter og formatere, og legge inn windows på nytt ? (win xp) Trenger noen gode råd i frustrasjonen min Edit: har alle familie bildene mine på den datan.. noen mulighet til og få lagret disse uten og gå inn i windows? siden de er verdifulle for meg èr jeg nesten nøtt til og ha de Endret 31. oktober 2005 av Mary Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvis du har tilgang til en annen pc, kan du ta ut harddisken av pc'en som ikke virker. Sett denne inn i en annen pc og kopier filene du trenger. En annen mulighet er å få tak i en live cd med linux. Du kan boote fra denne og få tilgang på dataene dine. Du kan prøve å kjøre "repair" av XP. Boot opp fra xp-cd'en og velg repair istedet for fresh install. Dette er ikke mulig hvis du bare har recovery cd. Lenke til kommentar
Mary Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 hm ok.. Da prøver jeg det og håper det fungerer.. Litt kjedelig og miste alt av bilder skal si ifra om det er noe som går galt. kos og klem Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg ville forsøkt å finne ut grunnen til pc,en restarter og heller ordnet problemet Event loggen din kan kanskje gi deg noen tips om hva som skjer der Lenke til kommentar
Mary Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Joda.. Skulle godt tatt en titt i loggen jeg.. om jeg viste hvordan jeg gjorde det. føler at har mye og lære her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå