Technetium Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei har akuratt bygd en pc og det er sånne streker over hele skjermen hva er det som kan være galt? jeg er nesten 100% sikker på at det er skjermkort men er det noe jeg kan gjøre for og prøve og fikse det? pcn starter og går får spilt og sånn men er jo jævlig irriterende når det er sånne firkant streker over hele skjermen Skjermkortet er et x850XT Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 har du husket å koble i molex kontakten(strøm kontakten) til skjermkortet? Lenke til kommentar
Technetium Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 ja har koblet til strømmen til skjermkortet er en sånn 4 pins firkanta strømplugg og så er det en port ved siden av der også men der fant jeg ingen kabel som passet Er et Powercolor X850XT Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 ta strøm kontakten ut og inn på skjermkortet min pc stoppa trodde den hadde gått til ****vetet men så var det bare å dytte inn kontakten ordentlig inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå