fredrikoz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har problemer med hvite texturer i farcry, hus og hvite grå/hvite gjenstander blir kritt hvite, noen sa til meg at jeg måtte oppdatere spillet, i såfall har noen her en link til en side hvor jeg kan laste ned opdateringer (har leitet på nettet, men uten hell) Noen som vet hva som er galt ? Takk Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) http://www.farcry.ubi.com/ Husk at det heter patch når du søker på nettet etter oppdatering. Så jeg søkte på "farcry patch" Endret 31. oktober 2005 av halnes1 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 hva gfxkort har du? og hvilken versjon av driveren har du? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Du finner patchene på www.gamershell.com blant annet. Husk å få med siste driveren til skjermkortet. Jeg hadde samme problemet da jeg byttet ut 9800 pro med 6800gt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå