bjkars Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har videosnutter lagret som MPEG-2. Disse brenner jeg på DVD-plater med NERO. Dette går bra bortsett fra at ved avspilling så spilles samtlige snutter etter den valgte. Jeg ønsker å komme tilbake til menyen. Dette kan jeg få til i Studio 9, men da filene er MPEG-2, blir det noe tungvindt. Er det noen som vet om et egnet pragram? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hei! Et alternativ som er kjempelett å bruke og ikke så veldig dyrt heller er Ulead DVD MovieFactory. Tror den siste versjonen er 4.0 eller noe sånt. Selv bruker jeg 2.0 til småjobber og er kjempefornøyd med det! mvh BMP Endret 31. oktober 2005 av BMP Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Du kan vel få det til med nero også. Jeg mener å huske jeg gjorde det en gang for lenge siden, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gjorde det. Endret 31. oktober 2005 av Eivind87 Lenke til kommentar
bjkars Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har videosnutter lagret som MPEG-2. Disse brenner jeg på DVD-plater med NERO.Dette går bra bortsett fra at ved avspilling så spilles samtlige snutter etter den valgte. Jeg ønsker å komme tilbake til menyen. Dette kan jeg få til i Studio 9, men da filene er MPEG-2, blir det noe tungvindt. Er det noen som vet om et egnet pragram? 5083208[/snapback] Hei! Jeg har lastet ned en trial-versjon av Ulead DVD MovieFactory. Det var et greitt program som løste problemet mitt. Jeg har etter gjentatte forsøk ikke funnet en funksjon i NERO som lar programmet gå tilbake til menyen. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå