Woilef Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har en Asus W5A jeg har klart og få noen sprekker på. Sprekkene er på innsiden nær skjermen og de "utvider" seg så jeg blir nødt til og sende den inn. Dette har antakelig skjedd mens den lå sammenlukket i pc-baggen min... det jeg lurte på da er, er dette en garantisak? Jeg har jo gjort det jeg kan for og behandle den forsiktig...? Og hvis det ikke er det, hvor mye koster evt dette? Og forresten har jeg også oppdaget at min s-video utgang er delvis defekt. Takker for alle synspunkter.. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Virkelig ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Knekkebrød83 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Garanti etter norsk kjøpslov dekker ikke selvforskyldte feil og/eller mangler. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Tja, kommer ann på. Har PC`en vært under press/trykk så er det ikke en garanti sak. Regner nesten med det som er tilfellet, da skjermer ikke sprekker uten videre. Du kan spørre om hvor mye det blir i reperasjon. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Garanti er noe produsenten gir, omfatter ikke egenskader. Reklamasjonsrett er definert i norsk kjøpslov - heller ikke denne vil dekke egenskader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå