Espen K Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en acer travelmate 4050LCI som i desember er 1år gammel for rundt 4000kr. INFO link Er dette en grei pris for denne maskinen Kommer til å bruke den mest til å surfe og skrive dokumenter, ikke noe spilling på denne. Ser at den kunne trengt mere minne men det kan jeg utvide ettervert. Er denne maskinen vert ca 4000kr ? Eller finnes det andre i den prisgruppen som er et bedre kjøp Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil si at 4k for den maskinen er et OK kjøp, om enn littebitt dyrt. Du må opp i ca. 6k for å få tilsvarende ny i dag, da med dårligere CPU (Celeron), men med DVD brenner... -KJ Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Synes det er litt dyrt..du får nesten tilsvarende bærbare til 4000-5000...sant med celeron, men samme disk-Dvd brenner osv.... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil si at 4k for den maskinen er et OK kjøp, om enn littebitt dyrt. Du må opp i ca. 6k for å få tilsvarende ny i dag, da med dårligere CPU (Celeron), men med DVD brenner... -KJ 5083189[/snapback] Dersom du kan vise til ny bærbar PC til under 5000 er jeg svært interessert. Har selv ikke sett noen til under ca 5.5k Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg synes 4k høres greit ut for en 1 år gammel P-m. Lykke til ! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil si at 4k for den maskinen er et OK kjøp, om enn littebitt dyrt. Du må opp i ca. 6k for å få tilsvarende ny i dag, da med dårligere CPU (Celeron), men med DVD brenner... -KJ 5083189[/snapback] Dersom du kan vise til ny bærbar PC til under 5000 er jeg svært interessert. Har selv ikke sett noen til under ca 5.5k 5083608[/snapback] Det er vel nettopp det jeg sier i denne posten, er det ikke? Billigste jeg har sett er 5k, da på ukens tilbud. Billigste somn er "vanlig" pris er ca. 6k... -KJ Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil si at 4k for den maskinen er et OK kjøp, om enn littebitt dyrt. Du må opp i ca. 6k for å få tilsvarende ny i dag, da med dårligere CPU (Celeron), men med DVD brenner... -KJ 5083189[/snapback] Dersom du kan vise til ny bærbar PC til under 5000 er jeg svært interessert. Har selv ikke sett noen til under ca 5.5k 5083608[/snapback] Det er vel nettopp det jeg sier i denne posten, er det ikke? Billigste jeg har sett er 5k, da på ukens tilbud. Billigste somn er "vanlig" pris er ca. 6k... -KJ 5084105[/snapback] Jo selvfølgelig er det det du sier. Etter at diskusjonssidene ble oppdatert plukker jeg stadig feil innlegg når jeg skal sitere tekst. Det var jo han som hadde innlegget under deg som snakket om celeron til 4-5k. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil si at 4k for den maskinen er et OK kjøp, om enn littebitt dyrt. Du må opp i ca. 6k for å få tilsvarende ny i dag, da med dårligere CPU (Celeron), men med DVD brenner... -KJ 5083189[/snapback] Nå er ikke dvd brenner noen nødvendighet på den bærbare da jeg har stasjonær maskin som tar seg av det. Tenkte mest å bruke den til surfing og teksbehandling. Da tenker jeg at jeg slår til med kjøpet Men hvor lang garanti er det på denne maskinen ? Er det 1 eller 2 år ? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hentet fra Acer.no: 1 års internasjonal reisegaranti -KJ Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Hentet fra Acer.no: 1 års internasjonal reisegaranti -KJ 5087249[/snapback] Bare ett år, det var da lite. Sier ikke nye kjøpsloven noe om 5 år ? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Garanti: Noe som produsenten fastsetter og gir forbrukeren. Reklamasjonsrett: Noe som fastsettes av kjøpslov og som produsenten plikter å følge. Kjøpsloven gir deg 2 eller 5 års reklamasjonsrett alt etter pris og antatt levetid på produktet. -KJ Endret 31. oktober 2005 av jevel Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Garanti: Noe som produsenten fastsetter og gir forbrukeren. Reklamasjonsrett: Noe som fastsettes av kjøpslov og som produsenten plikter å følge. Kjøpsloven gir deg 2 eller 5 års reklamasjonsrett alt etter pris og antatt levetid på produktet. -KJ 5087894[/snapback] Det var slik det var ja, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå