Laka Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 I am the one and only! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Det aller beste som man kan hørenår man venter på å knerte mange folk i Cs er..... * Soundtrack til *A Beautiful Mind *Signs (skrekk aktig bra musikk) Perfekt å høre på også når du spiller! Lover deg da har bare postitv effekt på meg hvertfall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-08-25 18:13):Rage Against The Machine har jo endel, beste er kanskje coverversjonen dems av "how i could just kill a man", men "killing in the name" osv er jo også bra. Den gruppen liker eg og faktisk bra musikk anders. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Venetian Snares - Befriend a Childkiller o.l. mindfuk (Bogdan Raczynski, Squarepusher) passer generelt bra som oppvarming for en FPS-sesjon (burde nevne at jeg aldri spiller CS da, men UT2k3 går an). Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Chesney Hawks - I Am The One And Only Nelly - Number One Prøv å laste ned disse da blir du hekta, meget bra musikk (har du NIP filmen vet du hvem jeg mener :smile:) Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (Going to Oslo-Lan) Bli med! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 16:24, skrev Sargent Fire:Chesney Hawks - I Am The One And OnlyNelly - Number OnePrøv å laste ned disse da blir du hekta,meget bra musikk (har du NIP filmen vet du hvem jeg mener :smile:)Mvh,Stian a.k.a Sargent Fire (Going to Oslo-Lan)Bli med! One and only begynner kanskje bra, men den blir litt for 80-tall litt for fort. AtW Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg foretrekker musikk som ikke ødelegger konsentrasjonen, og som holder meg fokusert. Noe avslappende.. ingenting er som en skikkelig Cahingun-massakre med Beethoven's Ode To Joy og Air on a G strig av Bach på stereoen.. Man føler seg avslappet og balansert, mens system of a down- fansen blir smurt utover veggene mens de hyler og skriker... Og jeg plystrer... Dessuten virker det skikkelig hovent og Über arrogant på LAN :wink: hehe.. Nei, jeg vil nok heller si at hver anledning-sin musikk.. "Theme - Nightmare on Elm street" eller liknende kan gi en artig effekt på små guttebarn sent på natten.... :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 :smile: Clawfinger - The Biggest, The Best Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hvis du skal bli skikkelig gira på en liten bane som .feks. cs_deagle eller poolday eller noen a v de små frag mapène så skal du høre på Techno! Altså ikke vanlig normal techno, men hardcore, eller noe sånt. husker ikke helt, men techno med "hyperspeed" da reagerer du mye kjappere!! garantert!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Nickelback - never again Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kottonmouth Kings - Peace Not Greed. Fra High Society.... Moral er det og! Lenke til kommentar
*DvL* Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Starter med : Backstreetboys A1 ATEENS BRITNEY SPEARS Og når jeg har hørt på det så føler jeg meg så mann at jeg synes : ROSA HELIKOPTER er den perfekte sangen å avslutte med Lenke til kommentar
klo Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg foretrekker ingen musikk slik at jeg kan høre hvor folk kommer osv.. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 klo: jeg tror de snakker om oppladnings musikk, ikke in game musikk.. Min favoritt før CS er: Metal Gear Solid - Main Theme The Planets - Contradanza Infinite Mass - Bullet Glucifer - Easy Living og the cs instrumental Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Prodigy - Mindfields Prodigy - Out of space Prodigy - Smack my bitch up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå