normal Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Ingenting får en vel giret, piffet opp og klar til å mose skaller (gjerne public) som litt knall musikk som får blodet til å bevege på seg og løsner opp i musehånden :smile: Kom med deres forslag til "oppgiringsmusikk" Jeg begynner: Metallica - Battery (S&M versjon) Metallica - Seek & Destroy (sjekk teksten, så ufattelig passende ) Millencolin - No Cigar <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-25 01:38 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-25 01:45 ] Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Har egentlig umiddelbart ingen forslag til "oppgiringsmusikk", men en annen ting som kan være artig av og til, dersom du spiller på en public server bare for å slappe av, er faktisk å høre på klassisk musikk. Ikke undervurder effekten av dette; husk at Beethovens 9. symfoni ble brukt i "Die Hard". Noen forslag til musikk som passer til dette formålet er: Mozarts Requiem Wagners Ride of The Valkyries Mozarts Symfoni Nr. 40 Og selvsagt... Beethovens 9. Du burde virkelig prøve ut dette. :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 iron maiden - fear of the dark Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 01:57, normal skrev:iron maiden - fear of the dark den ble vell brukt i frag or die filmen.. eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Nei, det er korrekt :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Musikk som får deg i krigshumør..Eldre Fear Factory (remanufacture). Cybermetal! Også har vi stort sett alt av Pantera/Slayer. Ellers har man jo mye "ond" klassisk musikk. Toccata&Fogue i d-moll med Bach på kirkeorgel..eeevil. Prokofiev's Romeo og Julie har også mye slem musikk. Eller den ultimate horror-sangen, Carmina Burana (Carl Orff)! Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hører på det siste jg har lastet ned jg. Noen som spiller på vg her? kaller mg LightLook Lenke til kommentar
normal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 motorhead - born to raise hell Lenke til kommentar
xes Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 normal skrev: Kom med deres forslag til "oppgiringsmusikk" Jeg begynner: Metallica - Battery (S&M versjon) Metallica - Seek & Destroy (sjekk teksten, så ufattelig passende ) 100% enig, bare at jeg spiller Strike Force, da..hehe Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Rage Against The Machine har jo endel, beste er kanskje coverversjonen dems av "how i could just kill a man", men "killing in the name" osv er jo også bra :smile: misfits' "die, die my darling" er også knall da :smile: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Redman - Pick It Up Redman & Method Man - Americas Most wanted Linkin Park - A place for my head Så det såh! Lenke til kommentar
Odd-Moose Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg ville åpnet lett med: Borknagar - Fandens Allheim Children of Bodom - Touch like an Angel of Death Children of Bodom - Lake Bodom -For så å avansere til: Children of Bodom - Wrath within Children of Bodom - Follow the Reaper Children of Bodom - Taste my Scythe Dimmu Borgir - Burn in Hell Og avslutte med: Children of Bodom - Everytime I Die heh... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Kremt... Så Simon And Garfunkel er helt ute? Seriøst, jeg spiller ikke mye CS, men uansett hva jeg gjør er det en mp3 som surrer i bakgrunnen. Topper på lista er: Jokke & Valentinerne - Spenn Tool - Lateralus Soundtrack - The Sopranos Soundtrack - Reservoir Dogs bigbang - Clouds Rolling By eller Electric Psalmbook Dette er selvsagt album. Ellers spiller jeg mye singler som Tool - No Quarter (en av de beste zep-cover noensinne imho), noe Dum Dum Boys osv... Lenke til kommentar
normal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 det beste er jo noe slags punk el.lign som passer inn i stemningen beveg_deg_svin_raskt_eier_alle_musikk kan ikke være black met etter min mening poenget er at det MÅ VÆRE RIKTIG TEMPO I SANGEN TIL A KOMME I EN "GOOD MOOD" Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 tv themes - buffy the vampire slayer :wink: Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 du vinner sikkert cpl bare av å høre på riktig musikk.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Eric Clapton - Hoochie Coochie man (fra EC & friends in concert)! Ingenting slår FEIT blues for å komme i riktig mood! Ikke alltid metal er tingen... Men det er jo en smakssak. PS: Dire Straits har jo en del bra musikk også. La det være sagt: jeg er musiker, så det er mulig det bare er meg - får lyst til å vrenge SKIKKELIG på Stratocaster'n! Og det hjelper i plaffe-ned-for-fote - spill. -yummy- Lenke til kommentar
arenei Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Metallica - I Disappear Metallica - The Unforgiven Metallica - Creeping Death :smile:passer bra:-) Metallica - The Outlaw Torn Metallica - To Live Is To Die Motorhead - Ace of Spades Steppinwolf - Born To Be Wild Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hva som helst av Penderecki. Dere har hørt musikken hans i bla. "2001-En romoddysé" og "Ondskapens Hotell" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå