DjSlayer Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vil bare si att dette bør taes med en klype salt. http://www.megagames.com/news/html/pc/wowe...ablo3demo.shtml Men som de fleste vet er ikke blizzard så kjappe når det gjelder utgivelsene sine (ventet faktiskt noen år på Diablo 2). - D.J. Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil bare si att dette bør taes med en klype salt. 5083051[/snapback] en klype? ville drukna hele driten i salt... men stemmer det, er det derimot en gledens dag Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper dette er sant.. ville vært supert med et nytt Diablo spill Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper heller på ett nytt Starcraft-spill. Aldri hatt sansen for Diablo egentlig. Ble for simpelt. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper nå på StarCraft: Ghost jeg da. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Diablo 3? tvilsomt, den er i alle fall ikke lista opp på "Current projects" på Blizzard sine sider. Ser fram til StarCraft: Ghost Endret 1. november 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Også tviler jeg på at Blizzard (og alle andre som lever av å lage spill for den del) er såpass glade i en crackhostside som Megagames at de gidder å gi dem nyheten først . Stemmer det derimot, skal alle ferieukene mine legges til etter release! Lenke til kommentar
bte Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Diablo 3 kommer sikkert om et par år.. De hadde vært dumme hvis de ikke hadde "melka den kua" med en treer. Lenke til kommentar
HellslayR Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vel, Nå er blizzcon over og jeg fikk ikke med meg noen offisiell melding om at Diablo 3 ble vist eller i det hele tatt under utvikling, men det er lov og håpe Nå håper jeg da de prioriterer Starcraft først jeg nå da, for av de tre store spillene til blizzard (Diablo, Starcraft og warcraft) så er det kun Starcraft som mangler en oppfølger og markedet er mer enn klar for et Starcraft 2 spill så lenge det er godt laget noe som blizzard er eksperter på da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er så mange myter rundt Diablo 3 at jeg nekter å tru på det før jeg hører det direkte fra Blizzard. I mine øyne er D3 fremdeles kun en drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå