Gå til innhold

hvilket xbox-360 spill ser du mest frem til?

trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HALO 3..  Hørte at denne skulle ut samme dag som PS3 kommer. Taktikk :)

5184675[/snapback]

hvis ps3 kommer ut 1 august 2006 så...

5184960[/snapback]

Skulle likt å sett noe dokumentasjon av den kommentaren :ermm:

5211022[/snapback]

Ikke gidd med dette Halo 3 tullet igjen. Det kommer når det kommer uavhengig av PS3. Og det blir en STOR dag :D

Lenke til kommentar

Testa Call of Duty 2 i dag på Spaceworld. Synes grafikken var meget bra, men hadde trøbbel med kontrollen. Er det noen andre som har erfaringer og synspunkter angående dette?

Etter mange år med fps på PC ligger jeg kanskje dårlig an til å takle en håndkontroll til skytespill..? Hadde flere fps på playstation2 (red faction bla) og det funka greit. Sikkert bare jeg som har ti tommeltotter.. :blush:

Lenke til kommentar

The Elder Scrolls 4: Oblivion - Har fulgt serien siden Arena. Spillte til og med Redguard og Battlespire. Gleder meg som en unge, men frykter at de heller ikke denne gangen greier å toppe Daggerfall.

Too Human - Silicon Knights gjør heseblesende sci-fi hack&slash med dyp story og rollespill elementer? I´m sold.

Utenom det så gleder jeg meg til å se hva bra kommer ut fra Japan til 360. Otogi 1& 2 var noe av det absolutt beste til Xbox1, og forhåpentligvis kan det komme fler spesielle prosjekter.

Lenke til kommentar
The Elder Scrolls 4: Oblivion - Har fulgt serien siden Arena. Spillte til og med Redguard og Battlespire. Gleder meg som en unge, men frykter at de heller ikke denne gangen greier å toppe Daggerfall.

Too Human - Silicon Knights gjør heseblesende sci-fi hack&slash med dyp story og rollespill elementer? I´m sold.

Utenom det så gleder jeg meg til å se hva bra kommer ut fra Japan til 360. Otogi 1& 2 var noe av det absolutt beste til Xbox1, og forhåpentligvis kan det komme fler spesielle prosjekter.

5230217[/snapback]

har selv vært med siden arena, har enda ikke spilt redguard eller battlespire, men det kommer!

jeg tror oblivion kommer til å toppe arena sykt! morrowind gjorde det, ja til å med daggerfall gjorde det! gleder meg utrolig mye! elsker TES!

Lenke til kommentar
Eg ville sagt PD:Zero, men utifra omtaler så vil eg heller si PGR3. Tror ihvertfall eg som PD fan ville blitt skuffet over PD:Z ;)

5230533[/snapback]

Tviler sterkt på at jeg kommer til å få like mange timer med morro av PDZ som PD til Nintendo 64. :(

Akkurat nå så er det vel 2 spill jeg ser mest frem til, det ene er såklart Halo 3 og Oblivion :D

5232011[/snapback]

Henger meg på her. Håper bare Oblivion blir bra rett og slett. Føler jeg er underernært av denne sjangeren de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...