Jooakim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 XoRc snakker om CS.... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror han skulle bevise at han er en aktiv CS nerd;) Hvis du leser litt i tråden så ser du det BTW; _MIN_ tråd? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Kan ikke se at jeg har skrevet ned at det ikke er lov å være aktiv i CS-delen av forumet her? Og ja, "min tråd", som i "jeg lagde den". Daniel Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hehe, helt til det kommer en moderator og stenger den Neida, skal slutte å være frekk. Lykke til dere som er med på dette forsøket. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Greide det ikke/glemte dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 I'm in! (meld meg på med andre ord) Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 I'm in. Å styre unna CS er ikke noe direkte problem da. Spillet er ikke direkte morsomt lengre IMHO. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 I'm still going strong. Faen, som jeg savner CS. Daniel Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Easy... ( siden jeg ikke spiller CS, i så fall bare oss venner).. Men kunne jeg vært med likevell? Hadde vært kjekt å fått til noe.. Please... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har ikke spilt cs på et år ca så det skulle nok gå bra.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Søknad avslått. Prosjektet er avblåst, grunnet stor grad av tåpelighet. Daniel Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nydelig bump! Hadde lett greid meg uten CS ja, spiller det ikke noe mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå