Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Heftig bra opplegg! Mon tro om jeg greier det, jeg r CS-freak #1 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det hadde jeg ikke klart. Lykke til.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg vil være med! kan jeg få size 14, Courier skriftype og blå farge, er jeg med! Endret 31. oktober 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er med! Jeg vil ha hvit skrift!!11!11 Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 jeg er med!!1 rød skrift Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Dra meg baklengs inni fuglekassa & kapp mine bjeller av, ikke .... om jeg klarer meg uten cs! Endret 31. oktober 2005 av Best0 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg datt ut med en lusen score :!: Edit: HAHA! for et fps drop. hadde da 100 hele veien Endret 31. oktober 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jaja da er XoRc ute Siste innlogging 31. Oktober 2005 kl 08:28 http://www.catchgamer.no/?module=users&f=profile&userId=241 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Catchgamer er en fjortisportal. Ergo, XoRc er fortsatt med. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har ikke sjans! Spiller ikke så veldig mye cs, men ser iallefall masse fragmovies hver dag.. OM jeg hadde møtt HeatoN på gata, så måtte jeg nok bedt om en autograf ja..Skal litt til men. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 I am teh 14-tegn's in! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 jeg er kjempemasse med Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ikke det at jeg skal være med men: xorc is [email protected] * Thomas K xorc on #FoCo xorc using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server xorc is authed as thomask xorc End of /WHOIS list. - Sinke is [email protected] * Espen Sink Sinke on #Radar #NFJ #mbit @#wq @#FoCo Sinke using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server Sinke is authed as Sink-- Sinke End of /WHOIS list. - Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Edit: Det ble for mye styr med formatering av kallenavn, og dessuten sikkert for skjells be handling og misunnelse, så jeg lar alle ha det likt, ergo null formatering. De som ikke liker dette, og vil melde seg av, får eventuelt si i fra. Daniel 5082827[/snapback] Jeg melder meg ut. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ikke det at jeg skal være med men:*blabla* - 5090086[/snapback] mbit|sovexorc is [email protected] * This is where I say I've had enough mbit|sovexorc on +#t6i @#Radar @#NFJ @#mbit @#magnity @#hw.mix @#foco.web @#FoCo @#digiLAB mbit|sovexorc using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server mbit|sovexorc is away: langt vekk! mbit|sovexorc is authed as XoRc mbit|sovexorc has been idle 7mins 22secs, signed on Mon Oct 31 18:43:41 mbit|sovexorc End of /WHOIS list. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Haha, for en orddeling: For skjells be handling Får jeg ikke formateringen min melder jeg også meg av Da er det ikke verdt det Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er med. Jeg vil har gul-fiolett farge og med Times New Roman-skrift og kursiv og fet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Ikke det at jeg skal være med men: xorc is [email protected] * Thomas K xorc on #FoCo xorc using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server xorc is authed as thomask xorc End of /WHOIS list. - Sinke is [email protected] * Espen Sink Sinke on #Radar #NFJ #mbit @#wq @#FoCo Sinke using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server Sinke is authed as Sink-- Sinke End of /WHOIS list. - 5090086[/snapback] Ikke det at jeg skal være med men:*blabla* - 5090086[/snapback] mbit|sovexorc is [email protected] * This is where I say I've had enough mbit|sovexorc on +#t6i @#Radar @#NFJ @#mbit @#magnity @#hw.mix @#foco.web @#FoCo @#digiLAB mbit|sovexorc using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server mbit|sovexorc is away: langt vekk! mbit|sovexorc is authed as XoRc mbit|sovexorc has been idle 7mins 22secs, signed on Mon Oct 31 18:43:41 mbit|sovexorc End of /WHOIS list. 5090122[/snapback] At noen har nesten like nicks som de her på forumet trenger ikke å bety en dritt. Edit: ... Og for alt jeg vet kan disse utklippene være falske. Daniel Endret 1. november 2005 av sosohal Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Mine er ikke falske men det er vel opp til hver og en person og si ifra om de ikke har klart seg.. Skal klare å holde meg unna Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Please, xorc er en irssi-klient som jeg bare har på QuakeNet. Bruker den jo aldri. Se idletime, over 6 dager. Så det så. Den andre er også meg, men for alt dere vet så er det en psyBNC som har anti-idle enablet. Jeg trenger ikke nødvendigvis å være koblet til den. Eid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå