Laughing Madcap Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Lenge siden fikk jeg W32.GAobot.Dey. Fikk fjernet viruset, men Windows brannmur, auto protect og sikkerhets senteret går ikke å starte. Gjorde det meste herGabot.DEY Fjernet exe filen run.exe og tok noen søk på pc,n og via internett, fant ingenting. Men dette har jeg ikke gjort mye av: 4. To delete the value from the registry Important: Symantec strongly recommends that you back up the registry before making any changes to it. Incorrect changes to the registry can result in permanent data loss or corrupted files. Modify the specified subkeys only. For instructions refer to the document: How to make a backup of the Windows registry. Click Start > Run. Type regedit Click OK. Navigate to the subkeys: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ RunServices HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\OLE In the right pane, delete the value: "Windows" = "run.exe" Navigate to the subkey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\OLE In the right pane, restore the orginal value (if known): "Enable DCom" = "[default value]" Navigate to the subkey: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\LSA In the right pane, restore the orginal value (if known): "Restrictanonymous" = "[default value]" Lurer på om noen kan hjelpe meg, hvis det er noe mer en det over som jeg har glemt. hadde værrt greit med fungerende pc. =) Endret 30. oktober 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå